Novice

Ed Sheeran: +-=÷x Tour

Ed Sheeran 2022 v živo na Dunaju

datum in ura dogodka 22 sep

Ed Sheeran 2022 v živo na Dunaju

17. September 2021

NAKUP VSTOPNIC


1. Kako lahko kupim vstopnice?

Organizatorji koncerta in umetnik Ed Sheeran se zavzemajo za boj proti neetičnim sekundarnim trgovanjem z vstopnicami in njihovi preprodaji, zato bodo za turnejo leta 2022 uporabljali novo mobilno digitalno vstopnico (OETICKET.Pass). V prodaji bo IZKLJUČNO na eventimovih spletnih straneh. Zaradi priprave na nov način prodajo priporočamo, da predhodno opravite registracijo. Podrobnosti so navedene spodaj. Vaš mobilni/ pametni telefon bo vaša vstopnica, ki bo shranjena v aplikaciji ali denarnici. Po uspešno opravljenem nakupu, boste prejeli potrditev po e -pošti. To še NI vaša vstopnica/ vstopnice ampak le potrdilo o uspešnem nakupu vstopnic.

Navodila o dostopu do vstopnic boste prejeli kasneje, vstopnice pa tik pred datumom koncerta. Ob prihodu na prizorišče koncerta, boste morali predložiti svojo mobilno napravo, na kateri bodo shranjene vaše vstopnice. Vstop bo mogoč po uspešni identifikaciji avtorizacijske kode.

Info OETICKET.Pass >

2. Kaj je neetično sekundarno trgovanje in kaj pomeni preprodaja vstopnic?

Neetično sekundarno trgovanje z vstopnicami pomeni, da ljudje kupijo vstopnice po tržni ceni in jih nato preprodajo po napihnjenih vrednostih preko neuradnih spletnih portalov. Oglaševalci vstopnic in nepooblaščeni preprodajalci uporabljajo za nakup večjih količin vstopnic lažne identitete in prefinjene računalniške programe ("bote").

S tem načinom odrekajo možnost pravim oboževalcem nakup po »normalni« tržni ceni.

3. Kdaj bodo vstopnice v prodaji?

Vstopnice bodo sproščene v prodajo v soboto, 25. septembra 2021, ob 11. uri (11.00).

4. Kje naj kupim vstopnice po ''tržni vrednosti ''?

Vse uradne spletne strani pooblaščene za prodajo bodo objavljene na spletni strani: EdSheeran.com Vstopnice kupujte samo na strani uradnega prodajalca www.oeticket.com

5. Koliko stanejo vstopnice ''tržne vrednosti ''?

Na voljo bodo vstopnice naslednjih cen: 60,25 EUR, 90,65 EUR, 100,75 EUR, vključno s pristojbinami za Dunaj.

6. Kolikšno je največje število vstopnic, ki jih lahko kupim za koncert Ed Sheerana preko OETICKET.Passa?

V predprodaji lahko kupite maksimalno 6 vstopnic.

Opozarjamo vas, da bodo vse transakcije, zaznane kot nakupi »Botov« takoj preklicane! Stornirane bodo tudi vse transakcije kjer bo sistem zaznal podvojene uporabniške račune ali sum na nedovoljen nakup (več kot 6 vstopnic)!

Info OETICKET.Pass >

7. Kaj storiti, če želimo kupiti vstopnice za večje število družinskih članov oz. skupino?

Nakup morate opraviti v več transakcijah in z več imetniki mobilnih naprav.

8. Kakšne so starostne omejitve?

Upoštevati je potrebno „Wiener Jugendschutzgesetz“ (Dunajski zakon o zaščiti mladih). Mladi do 14. leta starosti, med 23. in 5. uro zjutraj (23: 00-05: 00), zunaj ne smejo biti brez spremstva skrbnika. Mladi med 14. in 16. letom, ne smejo biti zunaj sami med 1. in 5. uro (01: 00-05: 00).

9. Ali lahko kupim vstopnico Ed Sheerana kot darilo za drugo osebo?

Vstopnic prijateljem ali sorodnikom žal ni mogoče podariti.

Na vstopnih točkah bodo preverjali ID imena kupcev. Če želite kupiti vstopnico kot darilo, se boste morali koncerta udeležiti tudi vi sami in skupaj z obdarovancem hkrati vstopiti na prizorišče.

10. Kakšne so možnosti nakupa vstopnic za invalidne osebe?

Na voljo boste imeli možnost rezervacije vstopnic preko klicnega centra, ki bo dosegljiv na številki +43 1 96096 202. Upoštevajte, da boste lahko preko klicnega centra rezervirali samo vstopnice za invalidne osebe in njihove spremljevalce.

11. Kako lahko plačam svoje vstopnice na OETICKET.Pass?

Razpoložljive možnosti plačila bodo prikazane med postopkom nakupa v spletni trgovini.

12. Moja prijava v aplikacijo OETICKET.App ne deluje. Kaj lahko naredim?

Uporabite funkcijo „Zahtevaj novo geslo“. Če ste v dvomih, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. (ed-sheeran@oeticket.com)

13. Ali lahko kupim vstopnice na OETICKET.Pass za različne prireditve?

Na OETICKET.Pass trenutno ni mogoče kombinirati nakup različnih vstopnic

14. Kaj je OETICKET.Pass?

OETICKET.Pass vstopnice pošilja digitalno na vaš pametni telefon. Za vstop na prizorišče dogodka prav tako uporabljajte aplikacijo OETICKET.App. Prepošiljanje vstopnic preko elektronske pošte ne bo možno.

15. Kako poteka postopek nakupa na OETICKET.Pass?

Postopek nakupa v naši spletni trgovini je popolnoma enak, kot ga poznate pri drugih nakupih vstopnic. Razlika je le, da vstopnic, kupljenih na OETICKET.Pass ne boste prejeli po pošti ali e-pošti, ampak vam bodo na voljo samo preko aplikacije OETICKET.App.

16. Kaj potrebujem za uporabo OETICKET.Pass?

Če želite uporabljati OETICKET.Pass, potrebujete najnovejšo različico aplikacije OETICKET.App in pametni telefon z vsaj iOS 12 ali Android 5.0. Aplikacijo lahko brezplačno prenesete iz App Store ali Google Play. Svoj OETICKET.App. redno posodabljajte.

17. Kako lahko naložim svoje vstopnice OETICKET.Pass?

Dostop do vstopnic OETICKET.Pass je možen samo v okviru aplikacije OETICKET.App. Lahko jo namestite tudi po opravljenem nakupu.

Po prijavi v aplikacijo z računom EVENTIM, si boste lahko ogledali svoje naročilo. Vaše vstopnice bodo zaradi postopkov povezanih z varnostjo, prikazane s časovnim zamikom, vendar še pravočasno za nemoten obisk dogodka.

18. Ali lahko kupim vstopnico, če nimam pametnega telefona?

Pametni telefon z veljavno telefonsko številko je obvezen za nakup OETICKET.Pass.

19. Kdaj bom prejel vstopnico in kdaj jo lahko naložim?

Rezervirane vstopnice boste prejeli po sklenitvi pogodbe oziroma v primeru predplačila, potem ko je celotni znesek uspešno vplačan.

Upoštevajte: pri predprodaji Ed Sheeran dostava vstopnic prek OETICKET.App zamuja zaradi varnostnega pregleda za boj proti sekundarnemu trgu z vstopnicami. Dostava vstopnic bo zato trajala nekaj časa, seveda pa pravočasno pred dogodkom.

20. Kako lahko spremenim svoje podatke v aplikaciji OETICKET.App?

V aplikaciji pod »Osebni podatki«. Upoštevajte, da bo pri spremembi številke mobilnega telefona onemogočeno preverjanje vaših vstopnic. To bo mogoče le s telefonsko številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa. Če želite številko spremeniti, se obrnite na našo službo za pomoč. (ed-sheeran@oeticket.com)

21. Ali lahko sklenem zavarovanje vstopnic na OETICKET.Pass?

Da, za vstopnice lahko sklenete tudi zavarovanje vstopnic z načinom pošiljanja OETICKET.Pass v postopku nakupa.

22. Zakaj moram vnesti številko mobilnega telefona in kako jo lahko spremenim po nakupu vstopnic?

V postopku nakupa vstopnic Ed Sheeran morate vnesti svojo številko mobilnega telefona. V nasprotnem ne boste mogli prevzeti vstopnic v aplikaciji OETICKET.Pass. Za potrditev vstopnic vam bomo na številko mobilnega telefona kmalu po nakupu poslali številko TAN.

OETICKET.Pass vstopnice lahko prevzame le kupec vstopnic. Številka mobilnega telefona, ki ste jo vnesli med postopkom naročanja, je odločilna. Te številke ne morete spremeniti sami, zato je pomembno, da ste med postopkom naročanja natančni. Za kasnejšo spremembo se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom: (ed-sheeran@oeticket.com).

23. Ali lahko svojo vstopnico prodam naprej?

Za vsak dogodek veljajo posamezni predpisi. Svoje vstopnice za Ed Sheerana lahko prodate naprej preko portala fanSALE, od sredine oktobra 2021 do 24 ur pred dogodkom. Za prodajo poiščite svoje vstopnice prek aplikacije OETICKET.App in tam začnite postopek.

24. Ali lahko svojo vstopnico prodam naprej preko drugih platform?

Ne. Edina pooblaščena platforma za preprodajo vstopnic Ed Sheerana je fanSALE.

25. Mojih vstopnice ni v mojem računu na OETICKET.App,?

V kolikor v aplikaciji "Moje vstopnice" najdete svoje naročilo in ste prejeli e -poštno potrdilo naročila, je bil vaš nakup uspešen. Zaradi varnostnih postopkov boste vstopnice za Ed Sheerana prejeli pozneje, vendar je vaše dovoljenje za vstop že shranjeno pri nas.

26. Katere dokumente moram pokazati pri vhodu?

Potrebujete pametni telefon z nameščeno aplikacijo OETICKET.App in pridobljenim OETICKET.Pass. Če želite pokazati kodo za vstop OETICKET.Pass, morate biti prijavljeni s svojim računom. Element menija "Moji dogodki" vas bo popeljal do pregleda vstopnic, ki ste jih kupili. Prepričajte se, da je vaš pametni telefon dovolj napolnjen. Prosimo, da osebno izkaznico pripravite za morebitno preverjanje imena na vhodu.

27. Kako dostopam do vstopnice OETICKET.Pass, če nimam dostopa do interneta?

Vstopnice, ki se nahajajo na OETICKET.Pass prenesite na pametni telefon doma. Tako na vhodu ne potrebujete internetne povezave.

28. Vstopnice sem kupil za več oseb: Ali moramo vsi hkrati vstopiti na prireditve Ed Sheerana?

Da, digitalna vstopnica kreira enkratno barkodo, ki jo na pametni telefon prejme samo ena oseba - kupec. V tej barkodi bodo shranjene avtorizacijske kode vseh vstopnic kupljenih v enkratnem nakupu, zato morajo vsi imetniki vstopnic vstopiti hkrati. Prenos avtorizacijskih kod na druge mobilne naprave ni mogoč!

29. Ne morem vstopiti s svojimi vstopnicami, skeniranje ni uspelo, zato sem bil zavrnjen na vhodu.

Pojdite do blagajne, kjer bodo ugotovili vzrok težave in vam skušali pomagati. Ne pozabite…nikoli ne kupujte vstopnic na neuradnih spletnih straneh ali od nepoznanih preprodajalcev.

30. Baterija na mobilnem telefonu se mi je izpraznila, zato ne morem do svojih vstopnic.

Pred odhodom od doma se prepričajte, da je vaša mobilna naprava napolnjena. V kolikor se vam ta težava vseeno pripeti, pojdite do blagajne, kjer vam bodo pomagali. Opozarjamo vas na možnost gneče na blagajnah.

31. Kaj lahko storim, če je moja mobilna naprava izgubljena, ukradena ali pokvarjena?

Naročilo in vstopnice so povezani z vašim Eventim uporabniškim računom. Če do vašega telefona nimate več dostopa, se lahko v aplikacijo Oeticket.App, kjer je shranjeno vaše naročilo, prijavite z drugim pametnim telefonom.

V primeru, da je vaša naprava izgubljena ali ukradena, si spremenite uporabniško ime, s katerim dostopate do vašega uporabniškega računa. S tem boste preprečili zlorabo vaših vstopnic.

Če morate spremeniti številko mobilnega telefona, se obrnite na našo službo za pomoč kupcem, da bo vaša nova številka dodana k vašemu naročilu. (ed-sheeran@oeticket.com)

32. Ali so kamere dovoljene?

Strogo prepovedane so profesionalne kamere (kamere z odstranljivimi objektivi) ter video in snemalna oprema. Dovoljene so kamere za osebno uporabo in kamere pametnih telefonov.

33. Nekateri moji prijatelji so zboleli. Kako lahko posredujem ali prodam že kupljene vstopnice?

Posamezne vstopnice je mogoče prodati preko spletne strani www.fansale.at

Prodaja bo omogočena od sredine dogodka, do 24 ur pred začetkom dogodka.