Novice

Priznanja partnerjem za izjemne dosežke v 2019

datum in ura dogodka17feb

Za nami je pestro leto 2019. V Sloveniji in na Hrvaškem smo izdali 2,6 milijona vstopnic za več kot 3000 dogodkov, ki so se odvijali na več kot 600 prizoriščih. Med vsemi podatki smo izbrali tudi presežke in izstopajočim poslovnim partnerjem v posameznih kategorijah podelili posebna priznanja.
Ponosni smo, da večji del dobitnikov priznanj predstavljajo naši dolgoročni poslovni partnerji in da se tej družini vsako leto pridružijo novi organizatorji, tako velikih kot malih dogodkov. To potrjuje, da smo s strokovno ekipo in več kot 15-letnimi izkušnjami pravi partner, ne glede na zvrst ali velikost prireditve.

Mejnike so v letu 2019 podirali:

  • MAGNIFICO z največ prodanimi vstopnicami za koncert 25. december 2019 v Dvorani Stožice,

 

  • ODBOJKARSKA ZVEZA SLOVENIJE z največ prodanimi vstopnicami,

 

  • PETROL D.D., LJUBLJANA kot prodajno mesto z največ prodanimi vstopnicami,

 

  • KD ŠPAS TEATER z največ dogodki v prodaji,
  • STAR PRODUKCIJA d.o.o. z največjo skupno vrednostjo vstopnic in
  • DVORANA STOŽICE kot prizorišče z največ prodanimi vstopnicami.

Imamo največji sistem prodajnih mest

Pomembna dodana vrednost, ki jo organizatorji dobijo ob sodelovanju z Eventimom, je tudi razvejan sistem lastnih in partnerskih prodajnih mest. Vstopnice za dogodke so tako na voljo na fizičnih prodajnih mestih po celi Sloveniji, v minulem letu pa smo nadgradili še izkušnjo spletnega nakupa vstopnic. Dodali smo namreč možnost nakupa e-vstopnice in lansirali mobilno aplikacijo. V njej lahko kupci spremljajo pestro ponudbo dogodkov in za izbrana doživetja kupijo e-vstopnico, ki se samodejno shrani v mobilno aplikacijo. To pomeni, da jo imajo kupci vedno pri roki in ni bojazni, da bi vstopnico izgubili.

Partnerjem ponujamo celovito informacijsko in sistemsko podporo

Poleg učinkovitih promocijskih aktivnosti in prodajnih mest, organizatorjem tekom prodaje vstopnic omogočamo tudi ažurno in strokovno sistemsko podporo. Pri načrtovanju prodaje vstopnic je organizatorjem v pomoč spletni Partner portal pri čemer vsakemu organizatorju ponudimo tudi priporočila za (grafično) pripravo oglasov in promocijskega materiala za prireditev. Pregled nad prodajo vstopnic organizatorjem omogoča spletna aplikacija eventim.webReporting, izčrpne informacije o prodaji, kupcih in marketinških uspehih kjerkoli in v vsakem trenutku pa ponuja spletna aplikacija eventim.Analytics - EVA. Celovito podporo pri prodaji vstopnic sklenemo z aplikacijo Scan-App Eventim za hitro in enostavno skeniranje in preverjanje Eventimovih vstopnic na tabličnem računalniku ali pametnem telefonu.

Marketinške aktivnosti v koraku s časom

Sistem za promocijo dogodkov razvijamo v koraku z globalnimi trendi. V ospredju so tako različne nagradne igre in posebne ponudbe na spletu, v e-novičkah, ki jih razpošiljamo na okoli 30.000 elektronskih naslovov, na družbenih omrežjih in tudi tukaj, v event vodiču. Kar zadeva priljubljena družbena omrežja, imamo največ sledilcev še vedno na Facebooku, vendar je vse bolj priljubljen tudi Instagram, kjer nas spremlja predvsem mlajša populacija. Zato smo lani pričeli sodelovati z vplivneži, ki sledilce vabijo na različne prireditve ter za posamezne dogodke pripravijo tudi posebne ponudbe. Prvi vplivnež je bil Bojan Cvjetićanin, pevec mlade prodorne zasedbe Joker Out, odziv pa je bil odličen, saj se je število sledilcev na ta račun povečalo za okoli 15 odstotkov.

Nazaj na News seznam