Nalaganje...

Trenutno ni aktivnih predstav za ta dogodek!

Podrobnosti dogodka

Igrajo:
Petra Govc
Sabina Kogovšek
Pavle Ravnohrib 
Akira Hasegawa 
Magdalena Reiter 
Ana Pandur Predin 
Maruša Majer 
Joseph Nzobandora - Jose 
Tomislav Jovanović - Tokac 
Aja Koncilija 

Koncept in režija: Matjaž Berger
Glasba: Peter Penko
Scenografija: Marko Japelj
Kostumografija: Alan Hranitelj
Dramaturgija: Matjaž Berger
Koreografija: Magdalena Reiter
Asistenta režije: Mitja Sočič, Andrej Berger
Asistent koreografije: Mihael Žveglič 
Prevodi besedil Marine Abramović in Adama Curtisa: Kaja Tokuhisa
Asistent adaptacije besedila: Mitja Sočič
Oblikovanje svetlobe: Simon Žižek
Oblikovanje zvoka: Uroš Bon
Oblikovanje videa: Gašper Brezovar
Učenje znakovnega jezika: Mojca Korenjak
Adaptacije besedila in učenje starogrškega jezika: Jera Ivanc 
Prevod besedila v japonski jezik: Kristina Hmeljak Sangawa

Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana, baletne plesalke:
Ajda Flisar, Ana Marija Hauko, Pia Antonič Babnik, Assija Sultanova, Hana Murovec, Alvina Leticia Anžlovar, Sara Čačič, Tara Čačič, Lana Voljč

Metoda Abramović v japonskem jeziku: Kaja Tokuhisa (off)
Kons 5 (Kosovel) v japonskem jeziku: Nagisa Moritoki (off)

Osnovni vzgib za uprizoritveno raziskavo predstave Marina Abramović ali kako sem izgubil pot do Antigone je bil vozel etičnega, ki preči sodobno umetniško in politično prakso na pobočju, ki ga je Alain Badiou kot »strast do realnega« ritmiziral skozi vprašanja »jaz-a« in »mi-ja«, skozi vprašanja singularnega in kolektivnega. Ker je tudi sodobno(st) po postmoderni maska mita in razrednega boja, je bilo v pokrajino raziskave postavljeno Antigonino dejanje in performativna ontologija sodobne umetnice Marine Abramović.

Po Brechtovem Me-Ti/Knjigi obratov, Badioujevem Dvajsetem stoletju, Žižkovem Dobrodošli v duhovnem živalskem kraljestvu je Marina Abramović ali kako sem izgubil pot do Antigone četrti projekt v ciklu, ki ga simbolno poganja Brechtova misel varovanja divjine: »Največji sovražnik divjih slonov so udomačeni sloni.«