Ste v naši pestri ponudbi našli prireditev, ki je ne bi radi zamudili, vendar oklevate z nakupom, ker je vstopnica šele v predprodaji in do dogodka pa je še nekaj mesecev, vsi pa vemo, da se v tem času lahko marsikaj zgodi?

Ponujamo vam rešitev. Kupite vstopnico na spletu in ob koncu nakupa izberite storitev Nakup brez skrbi. Tako si boste zagotovili povračilo vstopnine v primeru, da se dogodka ne boste mogli udeležiti, in sicer ob doplačilu v višini 5 % vrednosti zneska kupljenih vstopnic in ob izpolnjevanju določenih pogojev (glej Splošni pogoji družbe EventimSI d.o.o. )

Kaj vam ponujamo?

• V celoti vam vrnemo kupnino za vstopnice ob izpolnjevanju pogojev, kot so določeni v Splošnih pogojih družbe EventimSI d.o.o.
• Pravico do povračila lahko uveljavljate od nakupa vstopnic do najkasneje štiri ure pred začetkom dogodka.
• Našo storitev nakup brez skrbi lahko uporabite za vstopnice za celotno družino.

Zakaj se splača?

• Enostaven nakup storitve - storitev morate zgolj izbrati ob zaključku nakupa vstopnic.
• Vstopnice si lahko zagotovite med prvimi kupci in tako vam ni treba skrbeti, kdaj bo dogodek razprodan.
• V primeru bolezni, poškodbe, smrti v družini ali težav v nosečnosti se vam ni treba ukvarjati z iskanjem nekoga, ki bo prireditev obiskal namesto vas.
• Če se vam na poti do prireditve pokvari avto ali drugo prevozno sredstvo, boste obžalovali le zamujeno doživetje, ne pa tudi nakupa vstopnice.

Pogosta vprašanja


Koliko stane storitev Nakup brez skrbi?

Strošek storitve Nakup brez skrbi znaša 5 % zneska vrednosti vstopnic.




Kako kupim storitev Nakup brez skrbi?

Pri nakupu vstopnic na eventim.si ob zaključku nakupa izberete možnost nakupa z ali brez storitve.




Ali lahko storitev Nakup brez skrbi doplačam naknadno?
Ne, storitev je na voljo le ob nakupu vstopnic na eventim.si. Naknadno, po zaključenem nakupu vstopnic, storitve Nakup brez skrbi ni možno dodati.


Kaj moram storiti, če se mi je nekaj zgodilo in se dogodka nisem mogel udeležiti, sem pa vplačal storitev Nakup brez skrbi?
V tem primeru nas najkasneje do dve uri pred začetkom dogodka o tem obvestite po e-pošti na naslov: odpoved@eventim.si. Pri tem obvezno pripišite številko vašega nakupa.


Ali v sklopu Nakupa brez skrbi dobim povrnjen tudi strošek obdelave nakupa?
Ne, stroška obdelave nakupa ne vračamo, saj so nam s tem že nastali dejanski stroški.


Ali v sklopu Nakupa brez skrbi dobim povrnjeno tudi poštnino?Ne, stroška poštnine ne vračamo, saj so nam s tem že nastali dejanski stroški.


Kaj moram storiti, če se dogodka nisem mogel udeležiti, nisem pa vplačal storitve Nakup brez skrbi? Ali lahko kljub temu vrnem vstopnice?Eventim je zgolj posrednik pri prodaji vstopnic in ni organizator posameznih dogodkov. Zato v primeru nakupa vstopnic velja, da kupljenih vstopnic ne morete vrniti ali zanje zahtevati povračila (tako kot je navedeno v Splošnih pogojih poslovanja in pa tudi na zadnji strani vsake vstopnice).



Za kakšne primere lahko uveljevljam pravice iz naslova storitve Nakup brez skrbi?

• Težja bolezen, težja poškodba, zapleti v nosečnosti, smrt v družini. Za uveljavljane storitve Nakup brez skrbi je potrebno predložiti zdravniško opravičilo.


• Poškodba ali okvara zasebnega vozila oziroma taksija na poti na prireditev (počena pnevmatika, pomanjkanje goriva, zaklenjeni ključi v vozilu in prazen akumulator).




Kdaj ne morem uveljavljati pravic iz naslova storitve Nakup brez skrbi?

• Če ste ključe avtomobila izgubili ali tankali napačno gorivo.


• Če je nosečnost nastopila pred potrditvijo nakupa.


• Za okoliščine, ki so nastale pred potrditvijo nakupa oziroma ki bi jih kupec vstopnic lahko vnaprej predvidel.






Pomoč in več informacij o storitvi Nakup brez skrbi
03/4267601
info@eventim.si