icon-cross

Vaša košarica je prazna

Vaša košarica

Pogosto zastavljena vprašanja

Plačila in dostavne metode

Odpri/Zapri oddelek
Želim plačati s kreditno kartico - kje najdem CVC kodo za kontrolo na moji kartici ? Kaj je kontrolna koda CVC/CW koda?
CW ali CVC sta kodi za verificiranje oziroma kontrolo kreditne kartice. Uporabniki kartic VISA imajo CW in uporabniki MASTERCARD CVC kodo. Koda je dodatna varnostna koda, ki jo zahteva Österreich Ticket kadar opravljate nakup vstopnic preko spleta. Priporočamo, da imate kodo pripravljeno, kadar naročate vstopnice. Kodo najdete na zadnji strani kreditne kartice. Je majhna tri mestna številka na koncu kode v polju podpisa.
3D Secure koda ni enaka CW ali CVC kodi. 3D Secure je posebna varnostna koda, ki se uporablja pri spletnem nakupovanju, za potrditev vašega spletnega nakupa. Prejmete jo s strani ponudnika vaših bančnih storitev.
Kako bom prevzel vstopnice?
Izbirate lahko med različnimi načini dostave. Način dostave je odvisen od datuma naročila in kraja prireditve, ter zahtev organizatorja. Glede na te kriterije lahko izbirate med:

1. Pošta SI (do7 dni) – cena 3,50 EUR
2. Hitra pošta SI (2 delovna dneva) – cena 14,00 EUR
3. Print@home – cena 0,00 EUR
4. Osebni dvig (uro pred pričetkom prireditve) – cena 1,50 EUR
5. DHL (CENIK) (CENIK )
6. Mobilna vstopnica – cena 0,00 EUR

Osebni dvig je možen, ko ima Eventim večerno blagajno na sami prireditvi. Ta možnost je vedno na voljo za vse prireditve v Stožicah, Hali Tivoli, Križankah, Kino Šiški in drugje, kjer je dogovorjena prodaja na dan prireditve preko Eventim večerne blagajne.

Pogoj za print@home je predhodna odobritev organizatorja in raba čitalcev barkod na sami prireditvi.
Kako lahko plačam vstopnice?
Izbira načina plačila je odvisna od datuma naročila in kraja prireditve. Izbirate lahko med naslednjimi plačili:

1. Kreditna kartica (VISA in Euro/Mastercard, Diners)

2. Predplačilo – plačilo po položnici
Plačilna metoda se izklopi 10 dni pred pričetkom prireditve.
Vsi podatki o plačilu vam bodo posredovani na vaš spletni naslov, po zaključku uspešnega nakupa. Vstopnice prejmete po tem, ko jih plačate s položnico, se pravi po uspešnem plačilu kupnine na naš tekoči račun.
POMEMBNO: Vstopnice so rezervirane omejeno količino časa, rezervacija velja 3 delovne dni. Neplačane vstopnice se avtomatično sprostijo nazaj v prodajo.

3. Moneta (Mobilno plačilo)
Kako natisnem print@home vstopnice?
Po opravljenem nakupu, si vstopnico natisnete sami, kar na domačem tiskalniku. Natisnjena vstopnica velja, kot navadna vstopnica in omogoča enkraten vstop na dogodek z vsako posamično vstopnico.
Print@home vstopnice prejmete na vaš e-poštni naslov, od koder si jih lahko kadar koli natisnete. V kolikor niste prejeli vstopnic, obstaja možnost, da ste v sistem vnesli napačen e-poštni naslov. V ter primeru se nam oglasite na info@eventim.si ter obvezno pripišite številko vašega naročila (če jo imate) ali dogodek za katerega ste vstopnice naročali.
Vstopnico si lahko natisnete tudi iz vašega uporabniškega računa na spletni strani www.eventim.si, iz rubrike vaši nedavni nakupi. Po vpisu v vaš uporabniški račun, boste videli celotno zgodovino vaših nakupov. Print@home vstopnice imajo na desni strani gumb »Natisni«. S klikom na ta gumb boste generirali datoteko .pdf z naročenimi vstopnicami, katere si lahko shranite na računalnik za kasnejše tiskanje ali pa jih natisnete takoj.

Več informacij in slikovni vodič je na voljo tukaj.

Registracija

Odpri/Zapri oddelek
Kako zamenjati moj spletni naslov?
Če želite spremeniti vaš spletni naslov, se prijavite na naši spletni strani v svoj uporabniški račun z obstoječim e-poštnim naslovom in geslom. Nato na desni strani kliknite "Spremenite email". V vnosno polje vnesite nov, veljaven e-poštni naslov in potrdite spremembo. Na svoj novi naslov boste prejeli potrditveno sporočilo, na katerem s klikom potrdite svoje spremembe.
V primeru dodatnih vprašanj, se nam oglasite na info@eventim.si.
Zakaj moram vpisati dodatni naslov?
Dodatnega naslova vam ni potrebno vpisovati. Imate pa na voljo do pet različnih naslovov, ki jih lahko shranite. Naslovi so lahko drugačni od vašega domačega naslova, uporabite pa jih lahko če želite vstopnice poslati za darilo, če želite vstopnice prejeti na vaše delovno mesto,...

Shranite lahko do pet različnih naslovov z imeni ( doma, služba,...) in se pri vsakem posameznem nakupu odločite, kateri naslov boste uporabili.
Pozabil sem geslo- kaj naj naredim?
Če ste pozabili geslo izberite v Uporabniškem računu "Login" in nato spodaj kliknite »Ste pozabili geslo?«. Prejeli boste obvestilo z navodili na vaš e-poštni naslov, s katerim imate ustvarjen uporabniški račun.
Zaradi varnosti Eventim.si ne pošilja gesla po spletni pošti, posredovali vam bomo kodo ali link, s pomočjo katerih lahko spremenite vaše geslo. V kolikor prejmete link, ki ni aktiven, ga morate kopirati v vaš brskalnik.
V primeru dodatnih vprašanj, se nam oglasite na info@eventim.si.



Eventim.si-nakup brez skrbi

Odpri/Zapri oddelek
Kaj je Eventim.si-nakup brez skrbi ?
Predprodaja vstopnic se običajno prične nekaj mesecev pred začetkom same prireditve. Če ste že med prvimi kupci, se verjetno tudi vi kdaj vprašate »Kaj če se mi kaj zgodi ali če zbolim?«. V primeru, da ste se pri spletnem nakupu vstopnic odločili za doplačilo storitve »Eventim.si nakup brez skrbi«, v višini 5% zneska vrednosti vstopnic, lahko ob izpolnjevanju pogojev, ki dotično storitev določajo vstopnice vrnete in dobite povrnjeno kupnino.
Pravico do povračila je mogoče uveljavljati od nakupa vstopnic do najkasneje dve uri red pričetkom dogodka, pod naslednjimi pogoji: glej Splošni pogoji Eventim.si-nakup brez skrbi.
Kako naročim in doplačam Eventim.si- nakup brez skrbi ?
Pred samim koncem vašega nakupa vam pri koraku »Informacije o nakupu«, sistem predstavi storitev Eventim.si brez skrbi. Tukaj je navedeno kakšen je znesek doplačila ob izboru dotične storitve, prav tako je možen tudi pregled pogojev, ki dotično storitev določajo. Ob izpolnjevanju teh pogojev, je kupec upravičen do povračila kupnine.

Če kupec k svojemu nakupu želi dodati dotično storitev izbere možnost »Zaključi nakup z »Eventim.si nakup brez skrbi« in plačaj«.

Eventim.si brez skrbi lahko izberete samo ob nakupu vstopnic. Kasnejše dodatno doplačilo storitve žal ni mogoče.
Kaj moram storiti, če se mi dejansko kaj zgodi ?
V primeru, da se vam kaj zgodi in ste vplačali Eventim.si brez skrbi, nas najkasneje do dve uri pred pričetkom dogodka o tem obvestite preko e-pošte na odpoved@eventim.si. Obvezno pripišite številko vašega nakupa.
Izbranega dogodka se ne morem udeležiti. Ali lahko vrnem vstopnice?
Eventim SI d.o.o. je posrednik pri prodaji vstopnic in ni organizator posameznih dogodkov. V primeru nakupa vstopnic velja, kot je navedeno v Splošnih pogojih poslovanja in prav tako tudi na zadnji strani vsake vstopnice – Že kupljenih vstopnic ne morete vrniti ali zanje zahtevati povračila.

V primeru, da se vam kaj zgodi in ste vplačali Eventim.si brez skrbi, nas najkasneje do dve uri pred pričetkom dogodka o tem obvestite preko e-pošte na odpoved@eventim.si. Obvezno pripišite številko vašega nakupa.

ŠRC Stožice - dostop in parkiranje

Odpri/Zapri oddelek
ŠRC Stožice - dostop in parkiranje
Parkiranje je mogoče v garaži ŠRC, do zapolnitve prostih mest. Za vse večje dogodke v Stožicah, so predhodno objavljene vse informacije glede prometnega režima in parkiranja dostopne v rubriki »Zadnje novice«, na www.eventim.si.

Vprašanja po uspešno opravljenem nakupu

Odpri/Zapri oddelek
Pred časom sem pri vas naročil vstopnice vendar jih do danes še nisem prejel. Kje so moje vstopnice?
Eventim.si, d.o.o. je družba za proizvodnjo in prodajo elektronskih vstopnic in ni odgovorna za dostavo.

Razlogi, da vstopnic še niste prejeli, so lahko v neporavnanih obveznosti, premalo/preveč nakazanemu znesku pri plačilu vstopnic, izbiri dostavne metode (priporočena pošta, osebni dvig na blagajni …).

V primeru dodatnih vprašanj, se nam oglasite na info@eventim.si. Obvezno pripišite številko vašega nakupa.


Vstopnice sem naročil preko interneta, vendar nisem dobil potrditvenega sporočila. Je bilo moje naročilo zavedeno?
Razlog, da niste prejeli potrditvenega sporočila je lahko v napačno vnesenem e-naslovu ali zaradi tehničnih težav.

V tem primeru se nam oglasite na info@eventim.si. Obvezno navedite vaše polno ime, datum naročila in ime dogodka, za katerega ste želeli kupiti vstopnice.

Dogodek je odpovedan / prestavljen

Odpri/Zapri oddelek
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil odpovedan. Kaj naj storim?
Eventim SI d.o.o. je posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.
V primeru odpovedi prireditve, lahko vstopnice vrnete najkasneje v roku dveh mesecev od dneva odpovedi dogodka, razen v primeru da organizator dogodka ne določi drugače. Svetujemo torej takojšnje vračilo, saj lahko organizator dogodka kadarkoli spremeni datum vračil.
Na prodajno mesto lahko vstopnice vrnete šele naslednji ponedeljek po datumu preklica prireditve. Lastniki vstopnic kupljenih preko spleta, pošljite številko vašega nakupa na info@eventim.si in prejeli boste nadaljnja navodila.
Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil prestavljen na drug termin/lokacijo. Kaj naj storim?
Eventim SI d.o.o. je posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.
V primeru, da je prireditev prestavljena na drug termin/lokacijo in vam ta ne ustreza, lahko vstopnice vrnete najkasneje v roku dveh mesecev od dneva odpovedi dogodka, razen v primeru da organizator dogodka ne določi drugače. Na prodajno mesto lahko vstopnice takoj po objavljeni spremembi. Lastniki vstopnic kupljenih preko spleta, pošljite številko vašega nakupa na info@eventim.si in prejeli boste nadaljnja navodila.
Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.
Dogodek je bil odpovedan ali prestavljen na drugo lokacijo/termin. Zakaj o tem nisem bil obveščen?
Možni razlogi, da vas nismo obvestili o odpovedi/prestavitvi na drugo lokacijo/termin so lahko:
• nimamo vaših kontaktnih podatkov oziroma so vaši kontaktni podatki nepravilni/nepopolni,
• organizator dogodka nas o spremembah ni obvestil dovolj zgodaj.

V izogib neprijetnim presenečenjem, vam svetujemo, da na naši spletni strani www.eventim.si pred odhodom na dogodek preverite, ali je prišlo do kakršnih koli sprememb v zvezi z izbranim dogodkom.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.

Izgubljene / ukradene vstopnice

Odpri/Zapri oddelek
Moje vstopnice so bile izgubljene ali ukradene. Mi lahko pomagate?
Vstopnica je vrednostni papir, za katerega ni nadomestila v primeru izgube ali tatvine. Lahko nas kontaktirate na info@eventim.si in preverili bomo ali lahko kljub navedenemu karkoli uredimo.

Če gre za vstopnice z možnostjo tiska doma, to je print@home, si jih lahko iz uporabniškega računa ali e-pošte natisnete ponovno.

STROŠEK OBDELAVE NAKUPA

Odpri/Zapri oddelek
Kaj vključuje strošek obdelave nakupa?
Strošek obdelave nakupa, ki znaša 1,50 EUR, predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo dodatne administrativne in materialne stroške, stroške bančnih transakciji ter druge stroške. Strošek obdelave nakupa je vezan na posamezen nakup in ne na število kupljenih vstopnic.

*V enem naročilu je možno opraviti nakup največ 9 vstopnic. Število je odvisno od pogojev organizatorja.
Zakaj ste se odločili za uvedbo stroška?
Uvedba stroška je bila nujna, saj želimo kupcem zagotavljati pestro ponudbo koncertov in drugih dogodkov, jim nuditi visoko raven storitve in omogočiti varen, hiter ter enostaven nakup vstopnic preko spleta in na vseh naših več kot 1500 prodajnih mestih.
Ključni razlogi za uvedbo stroška obdelave nakupa so uvedba davčnih blagajn, stroški bančnih transakcij ter stroški, vezani na preverjanje mobilnih in doma natisnjenih vstopnic na samem dogodku.
Strošek uvajamo transparentno, saj želimo še naprej korektno sodelovati z našimi poslovnimi partnerji, predvsem pa biti še naprej dober ponudnik zvestim kupcem.
Ali se tudi v tujini poslužujejo podobne prakse – plačila stroška obdelave?
V tujini je zaračunavanje dodatnih stroškov že uveljavljena praksa. Strošek obdelave nakupa vstopnic se od države do države razlikuje, saj je njena višina odvisna od večih dejavnikov. Vsako podjetje se mora prilagoditi zahtevnostim trga, kot so kupna moč potrošnikov, zakonske obveznosti ipd. Ta strošek nam bo tudi omogočal, da bodo slovenski kupci še naprej imeli možnost nakupa vstopnic za različne dogodke v tujini, ke rsmo edini ponudnik mednarodnega sistema izdajanja vstopnic. S to storitvijo se naši kupci izognejo plačilu poštnine, strošku bančne transakcije za mednarodno plačilo in dodatnim stroškom nakupa vstopnic prek spleta, ki so v tujini praviloma višji.
Zakaj je višina stroška enaka za vstopnice natisnjene doma in vstopnice kupljene na vašem prodajnem mestu?
Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek. Glede na rast prodaje vstopnic preko spleta je potrebno zagotoviti večje število delavcev, ki preverjajo vstopnice na vhodu vsakega dogodka, in ki se v primeru raznih težav in v izogib nevšečnostim trudijo rešiti težave na samem kraju dogodka. Stroške pa imajo tudi naši poslovni partnerji, prodajna mesta, na katerih so dostopne naše vstopnice. V vsakem primeru bomo naredili vse, da bomo našim kupcem nudili najvišjo raven storitev.
Kje lahko uporabniki vaših storitev lahko kupijo vstopnice brez plačevanja stroška?
Strošek obdelave nakupa se plača na vseh Eventimovih distribucijskih kanalih vstopnic.
Ali lahko slovenski kupci kupijo vstopnico na eni izmed ostalih podjetij Eventima, ki ni uvedlo stroška?
Za dogodek, ki ga damo v prodajo preko Eventim sistema v Sloveniji, je možen nakup tudi v drugih državah, kjer deluje Eventim. Tako preko spleta, kot tudi na prodajnih mestih. Vsekakor lahko kupci kupijo karte tudi v tujini, kjer pa jim obračunajo stroške dostave vstopnice in morebitne druge stroške, ki veljajo v dotični državi.
Ali dejansko ni uvedba stroška ustvarjanje dobička na račun uporabnika?
Uvedba stroška je bil neizogiben ukrep, saj želimo ohraniti bogato ponudbo in visoko kakovost storitev, ki vključuje širok spekter dogodkov in možnost nakupa vstopnice preko spleta ali v široki mreži prodajnih mest. Prav tako se soočamo z varnostnimi izzivi na področju spletnih denarnih transakcij, ki zahtevajo dodatna vlaganja, da bi vam, našim kupcem, omogočili najvišjo stopnjo varovanja in tajnosti vaših osebnih podatkov.
Zakaj niste za strošek obdelave nakupa zagotovili potrebna sredstva s povečanjem provizije organiaztorjem dogodkov, ampak ste strošek zaračunali samo kupcem?
Organizatorji dogodkov so prav tako podvrženi različnim zahtevam trga, saj morajo delovati v skladu s številnimi zakonskimi predpisi, kar vključuje plačilo številnih stroškov, carini in dajatev. Vsekakor vedno poskušamo uskladiti zahteve organiaztorjev in potrebe kupcev.

Ta internetna prodaja je del eventim-network.