icon-cross

Vaša košarica je prazna

Vaša košarica

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani eventim.si (v nadaljevanju ) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

S spletno stranjo in domeno www.eventim.si (v nadaljevanju tudi eventim.si) upravlja podjetje Eventim SI d.o.o., Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana, matična številka: 1868993000, davčna številka: 67811175, ki je posrednik pri prodaji vstopnic in izdelkov (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Podjetje Eventim.SI d.o.o. ni organizator ponujenih dogodkov. Dogodke organizirajo organizatorji, ki so obenem tudi izdajatelji vstopnic. Nakup vstopnice predstavlja v delu, ki se nanaša na sam dogodek, izključno pogodbeno razmerje med imetnikom vstopnice (kupcem) in posameznim organizatorjem, pri čemer lahko za navedeno pravno razmerje glede določenih pravnih vprašanj veljajo tudi splošni pogoji poslovanja organizatorja. Podjetje Eventim.SI d.o.o. prodaja vstopnice kot posrednik po naročilu posameznega organizatorja dogodka, razen v posebej označenih primerih. Ob nakupu vstopnic kupec pooblasti Eventim.SI d.o.o. zgolj za urejanje nakupa in dostave vstopnic. Podjetje Eventim SI d.o.o. odgovarja kupcu izključno za del, ki se nanaša na nakup in dostavo vstopnic, ne pa tudi za del, ki se nanaša na samo izvedbo dogodka. V tem delu odgovornost nosi organizator dogodka.«Podatki odgovornega organizatorja so navedeni na sprednji strani vstopnice. Ime podjetja odgovornega organizatorja lahko zahtevate po e-mailu na info@eventim.si ali po telefonu na št. 01/4302405.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Eventim SI d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Eventim SI omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.eventim.si , pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi kupca) in prodajalca ter urejajo njun poslovni odnos. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja Eventim.SI d.o.o.

V ceni vstopnice je upoštevan DDV, katerega višina je odvisna statusa pravne osebe (organizatorja dogodka). DDV in stopnja DDV sta razvidna iz zapisa na vstopnici.

Plačilo je možno s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Diners), Moneto, in s UPN položnico ter v obliki predplačila na lokalni bančni račun ter za nekatere prireditve preko sistema Pay Pal. V primeru nakupa preko spleta ima družba EVENTIM.SI d.o.o. zaradi varnostnih razlogov in načina finančnega poslovanja možnost zahtevati identiteto naročila. EVENTIM.SI d.o.o. si pridržuje pravico, da bo preverjal naročila, ki so bila plačana s kreditno kartico. Od strank lahko zahteva, da mu posredujejo kopijo osebnega dokumenta (potni list ali osebna izkaznica) ter kopijo kreditne kartice. Zahtevek bo poslan preko elektronske pošte. V primeru, da stranka na zahtevo EVENTIM.SI d.o.o. podatkov ne posreduje v določenem roku, se bo naročilo storniralo.

Kupec oziroma uporabnik storitev EVENTIM.SI d.o.o. se ob nakupu vstopnice strinja, da bodo podatki, ki jih bo elektronsko posredoval, uporabljeni s strani družbe EVENTIM.SI d.o.o. za namen izpolnjevanja naročila in obveščanja. Podjetje Eventim. SI, d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Če uporabnik ne želi več prejemati elektronskih novic in promocijskih sporočil podjetja Eventim. SI, d.o.o. se lahko od njih odjavi. Navodila za odjavo najdejo uporabniki v vsakem izvodu elektronskih novic in elektronskem sporočilu, v osebnem uporabniškem računu, lahko pa tudi pišejo na info@eventim.si. Odjava je mogoča tudi s pomočjo obrazca »Spremeni vaše nastavitve«, preko e-poštnega naslova info@eventim.si ali s poštno pošiljko naslovljeno na Eventim Si d.o.o., Celovška cesta 25, SI - 1000 Ljubljana, Slovenija. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Podjetje EVENTIM.SI d.o.o. ni odgovorno za vstopnice, ki se izgubijo na pošti. Prav tako podjetje EVENTIM.SI d.o.o. v nobenem primeru ni odgovorno za dejanja tretjih oseb, ki izvajajo dostavo (poštne enote in ostale dostavne službe). V primeru izgube mobilne vstopnice iz opravičljivih razlogov (npr. zaradi izbrisa ali izgube mobilnega telefona) se morajo kupci obrniti na njihovega mobilnega operaterja. Kakršnakoli drugačna oblika izgube vstopnic je nenadomestljiva.

Vstopnice se ne smejo zlorabljati, kopirati ali spreminjati. Mobilne vstopnice (avtorizacije vstopnic na mobilnem telefonu ali PDA) in print@home-tickets (vstopnice, natisnjene neposredno z internetne aplikacije podjetja) se ne smejo kopirati ali posredovati naprej. Posamezna vstopnica je veljavna pri prvem vstopu na prireditev, kar pomeni, da je veljavna prva vstopnica, ki je sprejeta s svojo identifikacijo. Vse naslednje vstopnice z isto identifikacijo so avtomatično neveljavne. Z uporabo avtorizirane vstopnice uporabnik sprejme splošne pogoje organizatorja prireditve in pravila ustanove, kjer se prireditev odvija.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih podjetja Eventim.SI d.o.o. Podjetje Eventim.SI d.o.o. si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni, v medsebojnem razmerju pa veljajo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku nakupa. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.



UPORABNIK&UPORABNIŠKI RAČUN

Ob registraciji v sistem eventim.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Za nakup preko spletne strani eventim.si mora imeti uporabnik na računalniku, iz katerega kupuje vstopnice, nameščeno posodobljeno različico brezplačnega programa »Java«, ki je dostopen na www.java.com

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, to stori tako, da se prijavi na spletni strani eventim.si na zavihek "moj račun" in tam spremeni svoj naslov elektronske pošte s klikom na gumb " spremenite e-mail".

Uporabnik spletne strani se v svoj uporabniški račun vpiše s klikom na gumb v obliki človeka (desno zgoraj) ob gumbu EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku. Ob kliku na ta gumb, se uporabniku spusti obrazec za vpis v uporabniški račun. Novi uporabniki imajo v tem načinu možnost, da ustvarijo nov uporabniški račun ali pa se vpišejo v obstoječega. Registracija v uporabniški račun je možna tudi med postopkom nakupa. Okno za registracijo oz. vpis v uporabniški račun se pojavi takrat, ko uporabnik izbere količino vstopnic.

Vpis novega uporabnika: Uporabnik spletne strani izbere »Želim ustvariti nov uporabniški račun« in v polje spodaj vpiše e-mail naslov, s katerim se želi registrirati na spletno stran. Vnos e-maila potrdi z klikom na gumb »Potrdite«. Takoj po potrditvi je uporabnik že prijavljen na spletni strani s svojim uporabniškim računom, na e-mail pa prejme sporočilo v katerem prejme generirano geslo za vpis.
Vpis obstoječega uporabnika: Uporabnik označi možnost »Že imam uporabniški račun« in v okno spodaj vpiše e-mail, s katerim je ustvaril uporabniški račun. V okno pod e-mailom vnese geslo za vpis v uporabniški račun. Za potrditev in vpis mora uporabnik potrditi vnos z gumbom »Potrdite«.
Spletna stran eventim.si omogoča tudi prijavo preko Facebooka. Pri prijavi preko Facebooka lahko obiskovalec izbere možnost, da si le-ta zapomni njegove podatke o prijavi. Pri izbiri te možnosti naj bo obiskovalec pozoren, da gre za varen računalnik, do katerega dostopa samo on. Eventim.si ne odgovarja za kakršnekoli zlorabe osebnih podatkov, nastale zaradi napake obiskovalca.
Vpis z Facebookom: Z klikom na gumb »Vpišite se z vašim Facebook profilom« je uporabnik preusmerjen na spletno stran www.facebook.com. Na tej strani se odpre okno, ki od uporabnika zahteva, da potrdi povezavo med spletno stranjo Eventim.si in Facebook.com. Takoj po potrditvi je uporabnik že prijavljen na spletni strani s svojim uporabniškim računom. Za vsak naslednji vpis v uporabniški račun ni potrebno potrjevati dovoljenja za dostop preko Facebook profila, saj sta spletni strani že povezani.


PREGLED UPORABNIŠKEGA RAČUNA
Ko je uporabnik vpisan na spletni strani, še enkrat klikne gumb v obliki človeka (desno zgoraj) ob gumbu EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku. Odpre se mu seznam vseh nedavnih nakupov, ki jih je opravil na spletni strani od registracije. Na desni strani pa ima meni z možnostmi ki jih ponuja uporabniški račun.

VAŠI NEDAVNI NAKUPI
Vsako naročilo si lahko uporabnik spletne strani ogleda še enkrat. Podrobnosti naročila si lahko ogleda s klikom na gumb v obliki očesa, pri vsakem nakupu posebej. V kolikor izbere podrobnosti naročila, lahko vidi katere in koliko vstopnice je naročil, kakšna je bila cena vstopnic, dostave in storitve »Eventim.si nakup brez skrbi« v kolikor je bila izbrana.

V kolikor je uporabnik kupil vstopnice in izbral dostavo print@home, si lahko vstopnice natisne z klikom na gumb v obliki tiskalnika. Ta gumb se nahaja samo pri nakupih z izbrano dostavo print@home. Po kliku na gumb se uporabniku generira .pdf vstopnica, katero lahko shrani na računalnik ali pa natisne.

Zadnji gumb v obliki policista »Prijavite ukradene vstopnice«, je aktiven samo pri vstopnicah, katere so bile kupljene z dostavo print@home. Uporabnik lahko z klikom na ta gumb prijavi odtujene vstopnice.


VAŠI NASLOVI
S klikom na gumb »Vaši naslovi« lahko pregleda seznam naslovov na katere so mu bile vstopnice že poslane. Vsakega izmed naslovnih podatkov lahko uredi ali izbriše.
Da uporabnik uredi svoje naslovne podatke mora izbrati gumb »Uredite« pri posameznem naslovu. S klikom na gumb, se mu odpre stran z obstoječimi podatki, katere lahko spremeni ali pa doda. Za potrditev vnosa podatkov mora uporabnik klikniti na gumb »Shrani« na dnu strani.
S klikom na gumb »Briši« uporabnik izbriše naslovne podatke.
S klikom na gumb »Dodajte nov naslov« uporabnik lahko doda nove naslovne podatke. Naslovov za dostavo vstopnic ima lahko vsak uporabnik več.


SPREMENITE GESLO
V tem zavihku lahko vsak uporabnik spremeni obstoječe geslo za vpis v uporabniški račun. To stori tako, da v polje »Staro geslo« vpiše obstoječe geslo. Željeno novo geslo mora nato uporabnik pisati v oba okenca za vnos »Novo geslo«, ki sta takoj pod poljem »Staro geslo«.
Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti novo geslo.


SPREMENITE EMAIL
V zavihku »Spremenite mail« lahko uporabnik zamenja e-mail naslov s katerim se je registriral. V polje pod napisom »Spremenite svoj email naslov« uporabnik vpiše nov e-mail naslov in potrdi z klikom na gumb »Spremenite email« .
Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti nov e-mail naslov.


NAROČANJE NA NOVIČKE IN OBVESTILA
Zavihek »Naročanje na novičke in obvestila« registriranim uporabnikom omogoča pregled naročnin na elektronske novičke. V tem delu se lahko uporabnik odjavi od določenih novičk z klikom na rdeči gumb »Odjava«. V kolikor se uporabnik želi prijaviti na določene novičke, to stori z klikom na gumb »Dodaj prijavo« spodaj. Prikaže se mu seznam vseh novičk, ki so na voljo. Na seznamu obkljuka novičke katere želi prejemati in to potrdi z gumbom »Posodobi«.


ODJAVA IZ UPORABNIŠKEGA RAČUNA
Ko registrirani uporabnik zaključi z nakupom ali urejanjem na spletni strani, se mora odjaviti iz svojega uporabniškega računa. To stori z klikom na gumb »Izpis« zgoraj desno med gumbom za vpis v uporabniški račun in gumbom EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku.


Nakup vstopnic je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino eventim.si in sicer preko telefona na številki 090 55 77 od ponedeljka do petka med 9.00 in 17.00 uro.

DOSTOPNOST INFORMACIJ PRED SKLENITVIJO POGODBE

Eventim.si se zavezuje, da bo kupcu še predno ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje podatke:
- glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam,
- firma, sedež podjetja in telefonska številka podjetja, kadar je ta na voljo,
- končna cena blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
- informacija o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
- plačilni pogoji ter pogoji dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno,
- informacija o pritožbenem postopku pri podjetju oziroma pojasnilo glede postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
- naslov, na katerem podjetje dejansko opravlja dejavnost, telefonska številka, številka telefaksa in naslov elektronske pošte podjetja, kadar so na voljo, po potrebi pa tudi firma in sedež podjetja, v imenu katerega deluje in na katerega lahko potrošnik naslovi svojo pritožbo,
- stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife,
- pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43.č in 43.d členom ZVPot skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- možnosti izvensodnega reševanja sporov in druga pravna sredstva, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihova dostopnost



REKLAMACIJE IN ODSTOP OD POGODBE

Vse reklamacije in odstope od pogodb obravnava oddelek na reklamacije@eventim.si vsak delovnik med 8. in 16. uro. Zaradi zaščite podatkov in uporabniških profilov za veljavne pritožbe ali reklamacije štejejo zgolj tiste, ki so podane pisno na reklamacije@eventim.si ali poslane na naslov podjetja Eventim SI d.o.o., Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana.

Reklamacije vstopnic

V skladu z 12. točko 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. Glede na navedeno zakonsko izjemo, v skladu s katero potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa vstopnic, so vsa naročila vstopnic obvezujoča, ne glede na način naročila (po telefonu, faxu, elektronski pošti ali preko spleta). Vstopnic za vse prireditve v Sloveniji in tujini, ki so bile kupljene preko spletne strani www.eventim.si in na pooblaščenih prodajnih mestih podjetja Eventim Si d.o.o., ni mogoče vrniti in zanje zahtevati vračila denarja, razen v primeru doplačila za storitev EVENTIM.SI NAKUP BREZ SKRBI v skladu s pogoji te storitve.
V primeru odpovedi prireditve ali spremembe datuma prireditve je za urejanje nastale situacije in vračilo denarja v vseh primerih odgovoren organizator prireditve. Ob nastanku navedenih okoliščin bo podjetje EVENTIM.SI d.o.o. kupce vstopnic v najkrajšem možnem času obvestil o kontaktnih podatkih organizatorja in možnostih vračila denarja.

Podjetje Eventim SI d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

V primeru odpovedi prireditve, lahko vstopnice v roku dveh mesecev po preteku načrtovanega datuma prireditve, pod pogojem, da se strinjate s splošnimi pogoji organizatorja in lokacije prireditve, na isti način vrnete, kot ste jih prejeli. Kupljene vstopnice lahko:
- vrnete osebno na prodajno mesto, kjer ste jih kupili,
- v primeru naročila po telefonu ali spleta jih s pošto in vašimi podatki (ime, priimek, naslov, številka vašega TRR-ja, kamor vam povrnemo denar) pošljete na naslov podjetja Eventim SI, d.o.o., Celovška 25, 1000 Ljubljana.

Na prodajno mesto, kjer je kupec vstopnico kupil, jo lahko vrne šele naslednji ponedeljek, po datumu preklica prireditve. Lastniki mobilnih vstopnic ali print@home-tickets vstopnic, bodo prejeli povrnjen znesek, brez dodatnih zahtev, na isti način, kot so plačali vstopnice. S tem vstopnice postanejo neveljavne.

Podjetje Eventim SI, d.o.o. ni dolžno obvestiti svojih strank o morebitnih spremembah posameznih dogodkov, vendar se po svojih najboljših močeh trudi, da to stori.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave, stroški plačil), ne bodo povrnjeni.

V primeru izgubljenih ali ukradenih vstopnic kupec ni upravičen do povračila stroškov, zamenjav ali nadomestnih vstopnic.

Dolžnost kupca je preveriti veljavnost datuma, časa in lokacije prireditve, za katero je vstopnico kupil. Ob prejemu vstopnice je kupec dolžan vstopnico takoj preveriti in morebitne napake na izpisu vstopnice (kot na primer napačen izpis dogodka, datuma, časa in lokacije prireditve in napačna navedba izbranega sedeža) nemudoma oziroma v 8 dneh od dneva, ko je bila napaka vstopnice odkrita, to sporočiti podjetju Eventim SI, d.o.o.

Podjetje Eventim SI, d.o.o. se trudi zagotoviti, da so vse cene na njihovi spletni strani točne, a vseeno lahko pride do napak. Če podjetje Eventim SI, d.o.o. odkrije napako v ceni vstopnice, ki jo je kupec že naročil, ga bo podjetje Eventim SI, d.o.o. o tem obvestil v najkrajšem možnem času ter kupcu dal možnost, da ponovno potrdi svoje naročilo po pravi ceni ali svoje naročilo prekliče. V kolikor podjetje Eventim SI, d.o.o. s kupcem ne bo uspelo vzpostaviti kontakta, se kupec strinja s tem, da bo podjetje Eventim SI, d.o.o. kupčevo vstopnico obravnavalo kot odpovedano. Če se kupec odloči za preklic vstopnice z nepravilno ceno po že izvršenem njegovem plačilu, mu bo podjetje Eventim SI, d.o.o. vrnilo denar.

Reklamacije rešujeta kupec vstopnic in Podjetje Eventim SI, d.o.o. kot posrednik pri prodaji vstopnic v sodelovanju z organizatorjem prireditve, in sicer v reklamacijskem roku, ki je osem (8) dni od prejema pisne pritožbe s strani pritožnika. V tem roku je podjetje Eventim SI, d.o.o. kot posrednik pri prodaji vstopnic dolžno pritožniku posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.


Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odst. 43.d člena ZVPot. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop preko e-pošte ali pošte, s priloženim izpolnjenim obrazcem. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalno zaprti embalaži. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Upoštevajte, da sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Če je potrošnik artikel že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti Eventimu ali osebi, ki jo je pooblastil Eventim za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Eventim ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet so storitve za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.


Pritožbe in reševanje sporov

Podjetje EVENTIM.SI spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@eventim.si .
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eventim.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje EVENTIM.SI je dolžan varovati podatke pritožnika in jih ne razkrivati tretjim osebam, razen na izrecno željo pritožnika.

Podjetje EVENTIM.SI se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Podjetje EVENTIM.SI prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, in sicer z dogovorom in mediacijo. V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

V primeru tehničnih težav ali če uporabnik potrebuje pomoč pri nakupu vstopnic, ima na voljo:
- kontaktni obrazec: pomoč uporabnikom, ki se nahaja na spletni strani eventim.si
- elektronski naslov: info@eventim.si
- brezplačno pomoč uporabnikom preko telefona zagotavljamo na telefonski številki 386 3 426 76 00 , ob delavnikih (od ponedeljka do petka) med 12.00 in 15.00 uro.



POSTOPEK NAKUPA

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
• uporabnik (kupec) izbere vstopnico na dva načina, bodisi z nakupom najboljših sedežev ali izbiro sedežev iz načrta dvorane (glej tudi KORAK 1);
• prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali Facebook profila, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi KORAK 1);
• iskanje posamezne vstopnice oziroma izdelka v ponudbi v spletni trgovini;
• izbor vstopnice oziroma izdelka za nakup;
• dodajanje izbrane vstopnice oziroma izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
• določitev količine vstopnic oziroma izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
• izbor načina dostave vstopnice oziroma izdelka (glej KORAK 3.);
• izbor načina plačila (glej KORAK 4);
• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo (glej KORAK 4 in 5) ter
• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej KORAK 4 in 5).

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe

NAVODILA ZA NAKUP VSTOPNIC
Ko se obiskovalec odloči za nakup vstopnic na spletni strani, poišče željen dogodek in klikne nanj. V izbranem dogodku nato izbere datum in uro dogodka (v kolikor je na voljo več opcij) in klikne na gumb »Vstopnice«.

KORAK 1
IZBIRA VSTOPNIC

V tem koraku se uporabniku prikažejo različne cenovne kategorije, vključno z opisom tipa vstopnice - sedišče, stojišče itd. Za izbiro vstopnic sta na voljo dve različni opciji med katerima lahko uporabnik izbira. (zavihka zgoraj desno) Avtomatsko se odpre opcija »Nakup najboljših sedežev«.

KORAK 1A– NAKUP NAJBOLJŠIH SEDEŽEV
Uporabnik spletne strani iz spustnega seznama, izbere število vstopnic v poljubni cenovni kategoriji. Spletna stran uporabniku določi najboljši sedež glede na razpoložljivost prireditvenega prostora. Število izbranih vstopnic, lahko uporabnik tudi naknadno spremeni. S klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« uporabnik nadaljuje na naslednji korak.
KORAK 1B – IZBIRA SEDEŽEV IZ NAČRTA DVORANE
Sedeže uporabnik lahko izbere s pomočjo interaktivne sheme dvorane. To stori s klikom na zavihek »Načrt dvorane«. (zgoraj desno)
(POZOR: za izbiro iz načrta dvorane je potrebno imeti na računalniku naložen program Java – brezplačno se ga lahko prenese iz: www.java.com).

Za premikanje po načrtu dvorane, uporabnik uporablja okno »Navigacija«, ki se nahaja v sklopu načrta dvorane. Navodila za premikanje po načrtu dvorane so opisana tudi nad shemo dvorane. S klikom na željen sedež, se odpre dodatno okno, v katerem uporabnik izbere ceno. Po potrditvi cene so vstopnice rezervirane, s klikom na gumb »Dodaj v košarico« pa uporabnik nadaljuje na naslednji korak.

POZOR: izbrane vstopnice bodo ostale rezervirane v nakupovalni košarici 20 minut, nato rezervacija poteče. Zgoraj desno je viden preostanek časa. Maksimalno število vstopnic za izbrano kategorijo, ki jih uporabnik lahko izbere, je največ 8 vstopnic. V kolikor uporabnik želi kupiti še vstopnice za drug dogodek, lahko izbere opcijo »nadaljuj z nakupovanjem«. Uporabnik nato ponovi Korak 1, ki je opisan zgoraj.

KORAK 2
REGISTRACIJA

Za registracijo uporabnik potrebuje elektronski naslov ali Facebook profil. V primeru prve registracije uporabnika je potrebno ustvariti uporabniški račun. Podrobnosti o tem najdete tukaj (link - Vpis novega uporabnika). V primeru, da je uporabnik že registriran na naši spletni strani izbere gumb »Obstoječi uporabnik« in vpiše geslo (glej tudi – link Vpis obstoječega uporabnika). V primeru, pozabljenega gesla uporabnik klikne na link »Ste pozabili geslo«. Z vpisom e-mail naslova, s katerim je uporabnik registriran bo prejel e-mail z nadaljnjimi navodili, kako spremeniti geslo.
S klikom na gumb »Potrdite« uporabnik nadaljuje na naslednji korak.
Stran omogoča tudi prijavo preko Facebooka (glej tudi – link Vpis z Facebookom). Pri prijavi preko Facebooka, uporabnik lahko izbere možnost, da si spletna stran zapomni podatke o prijavi. Če je izbrana ta možnost je potrebno uporabljati varen računalnik. Eventim.si ne odgovarja za kakršnekoli zlorabe osebnih podatkov, nastale zaradi napake stranke.

KORAK 3
DOSTAVA VSTOPNIC

V tem koraku uporabnik izbere željeno vrsto dostave vstopnic. Dostavne metode se razlikujejo od dogodka do dogodka, glede na želje organizatorja in števila dni do dogodka. V primeru, da je na voljo več načinov dostave, so v tem delu nanizane vse, ki so na voljo za izbran dogodek. Uporabnik lahko izbere le eno vrsto dostave vstopnic.

»Dostava po pošti« slovenskim kupcem omogoča dostavo z priporočeno ali hitro pošto. Če uporabnik želi, da se vstopnice pošljejo v tujino, zgoraj izbere »Napačna država? Spremenite državo tu«, kjer lahko izbere dostavo v drugo državo. Kupci vstopnic iz tujih držav prejmejo vstopnice dostavno službo DHL. Uporabnik mora ob prvem nakupu vnesti naslov, ob vsakem naslednjem nakupu pa bodo naslovni podatki za dostavo že shranjeni. Naslovne podatke je mogoče spremeniti v uporabniškem računu uporabnika.

»Osebni prevzem vstopnic« uporabniku ponudi možnost, da vstopnice prevzame osebno. Prevzem vstopnic je mogoč v Eventimovih lastnih prodajnih mestih, poslovalnicah BigBang-a ali na večerni blagajni pred prireditvijo. Potrebno je izpolniti informacije o tem, kdo bo prevzel vstopnice in izbrati lokacijo prevzema.

»Print@home« uporabniku nudi možnost, da si vstopnice natisne doma. V kolikor uporabnik izbere možnost print@home, se v uporabniškem računu uporabnika generira .pdf vstopnica. Generirano .pdf vstopnico, je mogoče natisniti od nakupa, pa vse do pričetka dogodka, za katerega so bile vstopnice kupljene. Nakup »Print@home« vstopnic je mogoč le s kreditnimi karticami oziroma v primeru nekaterih prireditev s plačilom preko sistema Pay Pal. Za izbrane prireditve in imetnike kartic zvestobe event.card je storitev nakupa »Print@home« vstopnic brezplačna. Dodatna navodila glede uporabe in tiskanja vstopnic »print@home« so tukaj (link na rubriko dostava/metoda prevzema).

Spletna stran omogoča, da kupec tudi na tej točki zamenja uporabniški račun. Za vpis v drug uporabniški račun mora obiskovalec klikniti na »Vpis drugega uporabnika« desno zgoraj.

Za potrditev izbire dostave, mora uporabnik izbrati gumb »Potrdite«. S tem se uporabnik premakne na KORAK 4.

KORAK 4
INFORMACIJE O PLAČILU & PRAVICE PRI ODPOVEDI

V glavnem okencu so uporabniku vidne plačilne metode. Načini plačila vstopnic se od dogodka do dogodka razlikujejo, glede na zahteve organizatorjev, števila dni do dogodka in glede na izbrano dostavno metodo. Spletna stran Eventim.si omogoča plačilo z kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Diners), Moneto in plačilo s položnico. Nakup »Print@home« vstopnic je mogoč le s kreditnimi karticami oziroma v primeru nekaterih prireditev s plačilom preko sistema Pay Pal.

Izmed nanizanih plačilnih metod uporabnik izbere željeno. V kolikor uporabnik izbere kreditno kartico, mora podatke o kreditni kartici vpisati v zato namenjena polja. Podatki o kreditnih karticah se na spletni strani ne hranijo, zato jih je potrebno vpisati ob vsakem nakupu.

Z »Voucherjem – Eventimovim darilnim bonom« je prav tako možen nakup vstopnic preko spleta. Desno od izbire plačilne metode se nahaja gumb »Uporabite darilni bon«. S klikom na ta gumb, se uporabniku pojavi polje za vpis kode, ki se nahaja na darilnem bonu. V kolikor želi kupec uporabiti več darilnih bonov, ob polju za vpis kode darilnega bona klikne na gumb »Dodajte« in dobi dodatno polje za vpis kode drugega darilnega bona.

Spletna stran omogoča, da kupec tudi na tej točki določi drugo dostavno metodo. To naredi tako, da klikne na »Zamenjajte dostavo« desno zgoraj. Prav tako se lahko med izbiro plačilne metode zamenja uporabniški račun. Za vpis v drug uporabniški račun mora obiskovalec klikniti na »Vpis drugega uporabnika« desno zgoraj nad menjavo dostave.

Na tej točki je uporabniku na voljo, da izbere ali pa zavrne dodatno storitev »Eventim.si nakup brez skrbi«*. V kolikor uporabnik ne izbere niti ne zavrne storitve »Eventim.si nakup brez skrbi« se mu ob potrditvi plačilne metode s klikom na gumb »Potrdite« pojavi dodatno okno, ki ga obvesti o izbiri dodatne storitve.

Za potrditev izbrane metode plačila in za zaključek nakupa, mora uporabnik klikniti na gumb »Potrdite«, ki se nahaja na dnu strani izbrane plačilne metode, kar pomeni, da se kupec z oddajo naročila v celoti strinja s plačilom. Pred klikom na gumb »Potrdite« je uporabnik dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu (datum in znesek nakupa, prireditelj, naziv predstave, število vstopnic, izbrani sedeže). Uporabnik ima pred klikom na gumb »Potrdite« možnost opraviti spremembo nakupa. Po kliku na gumb »Potrdite« spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoče.
V celotnem postopku nakupa, se na dnu spletne strani nahaja povzetek naročila, vključno z dostavnimi pristojbinami, osebnimi podatki, dostavnim naslovom, način dostave in izbrano plačilno metodo.



KORAK 5

Na koncu nakupovalnega postopka je stranka preusmerjena v svoj uporabniški račun, kjer si lahko z klikom na gumb »Ogled podrobnosti naročila« še enkrat ogleda naročilo, ki ga je opravila. V nekaj minutah bo kupec na e-mail naslov, katerega je navedel ob registraciji, prejel potrditveni e-mail, skupaj s podrobnostmi naročila.


Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, vstopnice za kateri dogodek je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posamezne vstopnice ter skupno ceno celotne izbrane količine vstopnic;
- spreminja izbrano količino vstopnic in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane vstopnice, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice;
- spreminja izbrani način dostave;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda družbi EVENTIM SI d.o.o. Družba EVENTIM SI d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

V primeru, da iskalnik posreduje obvestilo o napaki med nakupom, ali se ob nakupu pojavijo druge očitne težave, kupec pred ponovnim poskusom najprej preveri stanje nakupov v rubriki "Nedavni nakupi". Če potrdilo za želeno prireditev ni zabeleženo, transakcija ni bila opravljena. Kupec lahko na elektronski naslov info@eventim.si posreduje naslednje podatke o nakupu:

- datum/uro nakupa;
- naziv predstave;
- število vstopnic;
- e-mail naslov, uporabljen ob nakupu;
- uporabljeno plačilno sredstvo;
- v katerem koraku nakupa je prišlo do težave;
- obvestilo, ki se je ob tem izpisalo.


NAROČILO

Po oddaji naročila kupec na e-mail naslov, katerega je navedel ob registraciji, prejme potrditveni e-mail, skupaj s podrobnostmi naročila. Kupcu so vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila v njegovem osebnem uporabniškem računu v zavihku »Nedavni nakupi«.

Vsako naročilo (kupoprodajna pogodba) kupca je shranjena v elektronski obliki na strežniku eventim.si in je kupcu dostopna vedno z vpogledom na njegov osebni uporabniški račun v zavihku »zgodovina nakupov«.


STORITEV EVENTIM.SI NAKUP BREZ SKRBI
Ti pogoji poslovanja urejajo razmerja med kupci vstopnic in EVENTIM.SI ter predstavljajo sestavni del pogodbe o spletnem nakupu vstopnic za prireditve v sistemu EVENTIM.SI – BREZ SKRBI, zato jih natančno preberite, saj vas zavezujejo od potrditve spletnega naročila vstopnic dalje.

Pogodba med kupcem in Eventim Si d.o.o. je sklenjena s potrditvijo nakupa vstopnic. Pogodba je shranjena v elektronski obliki na strežniku eventim.si in je kupcu dostopna vedno z vpogledom na njegov osebni uporabniški račun v zavihku »zgodovina nakupov«.

Ob nakupu vstopnice z doplačilom kupec pridobi pravico do predhodne prekinitve pogodbe do začetka prireditve, v kolikor na njegovi strani nastopijo okoliščine, ki mu onemogočajo obisk prireditve in v času potrditve naročila niso obstajale.

Okoliščine, ki upravičujejo predhodno prekinitev pogodbe, so:

a) Bolezen, poškodba, smrt, nosečnost

Kupec lahko predhodno prekine pogodbo v primeru težje bolezni, težje poškodbe, zapletov v zvezi z nosečnostjo ali smrti, če je po potrditvi nakupa vstopnic katera od navedenih okoliščin nastopila na strani kupca ali z njim povezane osebe, glede katere se prav tako uveljavlja predhodno prekinitev pogodbe. V kolikor je kupec kupil vstopnice za več povezanih oseb, lahko zaradi nastopa okoliščine pri eni povezani osebi predhodno prekine pogodbo za isto prireditev uveljavlja za največ šest oseb.

Pojem povezane osebe pomeni:
- sorodnike (kupčev zakonec/zunajzakonski partner, otrok, starši, stari starši in bratje ter sestre kupca ali njegovega zunajzakonskega partnerja);
- skrbnike mladoletne osebe.

Iz razloga duševne bolezni ali duševne motnje je predhodna prekinitev pogodbe mogoča le s potrdilom zdravnika specialista (psihiatra) o nezmožnosti za delo ali s potrdilom delodajalca o odsotnosti z dela zaradi nezmožnosti za delo.

Iz razloga kronične bolezni je predhodna prekinitev pogodbe mogoča le, če obisk prireditve ni mogoč zaradi zdravniško potrjenega nepričakovanega poslabšanja kupčevega zdravstvenega stanja, pod pogojem, da je bilo njegovo zdravstveno stanje stabilno ob potrditvi nakupa vstopnice.

Iz razloga nosečnosti je predhodna prekinitev pogodbe mogoča le, v kolikor je nosečnost nastopila po potrditvi nakupa vstopnice, prireditev pa se odvija v času po štiriindvajsetem tednu nosečnosti, ali v primeru, da je nosečnost nastopila po potrditvi nakupa vstopnice in bi obisk prireditve ogrozil zdravje nerojenega otroka.

b) Poškodba ali okvara vozila pred prihodom na prireditev

Poškodba ali okvara vozila vključuje vsako nenadno in nepričakovano poškodbo ali okvaro zasebnega vozila ali taksija na poti na prireditev, zaradi katere ni mogoče nadaljevati vožnje. Počena pnevmatika, pomanjkanje goriva, zaklenjeni ključi v vozilu in prazen akumulator se enačijo z okvaro. Izguba ali poškodba ključev vozila in napačno gorivo se ne štejejo kot okvara in iz tega naslova ni mogoče predhodno prekiniti pogodbo.

Sistem EVENTIM.SI – BREZ SKRBI ne vključuje okoliščin, ki so nastale v času pred potrditvijo naročila, ali okoliščin, ki bi jih kupec ob potrditvi naročila lahko predvidel.
Sistem EVENTIM.SI – BREZ SKRBI ne vključuje okoliščin, ki nastanejo na strani organizatorja prireditve. Predhodna prekinitev pogodbe po sistemu EVENTIM.SI – BREZ SKRBI ni mogoča v primeru odpovedi prireditve ali delne izpolnitve prireditve s strani organizatorja.

Predhodna prekinitev pogodbe zaradi okoliščin iz prejšnje točke je potrebno sporočiti EVENTIM.SI v osmih (8) dneh po nastopu take okoliščine in najkasneje dve uri pred začetkom prireditve, in sicer ustno na tel. št. (01) 420-50-00 in obvezno tudi na naslov elektronske pošte info@eventim.si.

V roku 15 dni po nastopu okoliščin je potrebno na EVENTIM.SI vložiti pisni zahtevek za vrnitev kupnine, ki mora obvezno vsebovati naslednje priloge:

- nepoškodovano vstopnico oziroma print@home vstopnico, v primeru izbrane dostavne metode osebnega dviga na blagajni pa potrdilo o nakupu,
- račun za plačilo vstopnice,
- verodostojne listinske dokaze o nastopu okoliščin iz prejšnje točke.

V pisnem zahtevku mora kupec navesti tudi transakcijski račun, kamor naj bo kupnina vrnjena, ter svoj naslov in davčno številko.

EVENTIM.SI se zavezuje, da bo kupnino v višini plačanih vstopnic povrnil v roku 15 dni od pozitivne rešitve zahtevka za vračilo kupnine zaradi predhodne prekinitve pogodbe.

Verodostojni listinski dokazi iz prejšnje točke so:

- potrdilo zdravnika oziroma zdravnika specialista, kadar gre za bolezen ali poškodbo, ki se specialistično zdravi,
- dokaz o sorodstveni zvezi, kadar se uveljavlja odstop od pogodbe iz razloga smrti bližnjega,
- potrdilo delodajalca o odsotnosti z dela zaradi nezmožnosti za delo, kadar se uveljavlja odstop od pogodbe iz razloga duševne bolezni ali duševne motnje,
- zapisnik policije,
- račun ali potrdilo pooblaščenega mehanika ali drugega strokovnjaka v zvezi s poškodbo ali okvaro vozila.

Kupec lahko uveljavlja pravico do predhodne prekinitve pogodbe zaradi okoliščin le ob predložitvi ustreznih verodostojnih listinskih dokazov. V kolikor EVENTIM.SI dvomi v predloženo verodostojno listino, sme za ugotovitev okoliščin, ki upravičujejo predhodno prekinitev pogodbe, na svoje stroške angažirati izvedenca. Za tak primer kupec dovoljuje angažiranemu izvedencu, da pribavi in preveri kupčeve podatke o razlogih za prekinitev od pogodbe.

Pravico do predhodne prekinitve pogodbe ni mogoče uveljaviti:

- v primeru bolezni ali učinkov poškodbe, operacije ali drugega zdravstvenega posega, ki so obstajali ob potrditvi naročila in se niso odpravili do dneva prireditve;
- v primeru, ko se učinki operacije ali drugega zdravstvenega posega, ki je bil načrtovan za čas po potrditvi naročila, niso odpravili do dneva prireditve;
- v primeru, da iz verodostojne listine iz prejšnje točke ne bo razvidno, da je okoliščina nastopila v času po nakupu vstopnic;
- če si je kupec okoliščino povzročil sam oziroma je nezmožnost udeležbe na prireditvi posledica zlorabe alkohola in/ali drog, samomora ali poskusa samomora, sodelovanja v neredih ali sodelovanja pri nevarnih športih ali drugače nevarnih aktivnostih;
- če je nezmožnost udeležbe na prireditvi posledica vojne, terorističnih napadov, civilnih neredov, epidemij, pandemij, naravnih nesreč in dogodkov, povezanih z nuklearnimi, biološkimi ali kemičnimi substancami, aretacije, pripora, zapora, izgona iz države, prepovedi odhoda v tujino ali konfiskacije premoženja;
- v primeru nakupa vstopnice z darilnim bonom.

V kolikor kupec uveljavlja predhodno prekinitev od pogodbe z neresničnimi podatki, odgovarja kazensko in odškodninsko.

STROŠEK OBDELAVE NAKUPA
Ob nakupu vstopnic prek Eventim prodajne mreže, vam od 3. 4. 2017 obračunamo strošek obdelave nakupa v višini 1,5 EUR (z 22 % DDV). Dodatni strošek predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo stroške bančnih transakcij, dodatne materilne storške, ki so nastali zaradi uvedbe davčnih blagajn (prej je vstopnica veljala kot račun) in stroške bančnih transkacij. Strošek je vezan na posamezen nakup in ne na število kupljenih vstopnic (ostaja enak, če v enkratnem nakupu kupite eno ali več vstopnic). V primeru, da bo organizator dogodek odpovedal, vam bomo poleg cene vstopnice v celoti povrnili tudi strošek obdelave nakupa.


Informacije o dogodku

Ta internetna prodaja je del eventim-network.