icon-cross

Vaša košarica je prazna

Vaša košarica

Postopek nakupa

1. DEL: POSTOPEK NAKUPA


KORAK 1 – IZBIRA VSTOPNIC
KORAK 2 – REGISTRACIJA
KORAK 3 – DOSTAVA VSTOPNIC
KORAK 4 – INFORMACIJE O PLAČILU & PRAVICE PRI ODPOVEDI
KORAK 5 – POTRDILO O PLAČILU

2. DEL: UPORABNIŠKI RAČUN


1. VPIS
2. PREGLED UPORABNIŠKEGA RAČUNA
3. VAŠI NEDAVNI NAKUPI
4. VAŠI NASLOVI
5. SPREMENITE GESLO
6. SPREMENITE E-MAIL NASLOV
7. NAROČANJE NA NOVIČKE IN OBVESTILA
8. ODJAVA IZ UPORABNIŠKEGA RAČUNA


1. DEL: POSTOPEK NAKUPA



BREZPLAČNA POMOČ PRI NAKUPU VSTOPNIC NA 01/420 5000


NAVODILA ZA NAKUP VSTOPNIC

Ko se obiskovalec odloči za nakup vstopnic na spletni strani, poišče željen dogodek in klikne nanj. V izbranem dogodku nato izbere datum in uro dogodka (v kolikor je na voljo več opcij) in klikne na gumb »Vstopnice«.

Opozorilo: Dostavne metode in možnosti plačila se od dogodka do dogodka razlikujejo, glede na zahteve organizatorjev.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KORAK 1
IZBIRA VSTOPNIC



V tem koraku se uporabniku prikažejo različne cenovne kategorije, vključno z opisom tipa vstopnice - sedišče, stojišče itd. Za izbiro vstopnic sta na voljo dve različni opciji med katerima lahko uporabnik izbira. (zavihka zgoraj desno) Avtomatsko se odpre opcija »Nakup najboljših sedežev«. .

POZOR: izbrane vstopnice bodo ostale rezervirane v nakupovalni košarici 20 minut, nato rezervacija poteče. Zgoraj desno je viden preostanek časa. Maksimalno število vstopnic za izbrano kategorijo, ki jih uporabnik lahko izbere, je največ 8 vstopnic. V kolikor uporabnik želi kupiti še vstopnice za drug dogodek, lahko izbere opcijo »nadaljuj z nakupovanjem«. Uporabnik nato ponovi Korak 1, ki je opisan zgoraj.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KORAK 1a – NAKUP NAJBOLJŠIH SEDEŽEV

Uporabnik spletne strani iz spustnega seznama, izbere število vstopnic v poljubni cenovni kategoriji. Spletna stran uporabniku določi najboljši sedež glede na razpoložljivost prireditvenega prostora. Število izbranih vstopnic, lahko uporabnik tudi naknadno spremeni. S klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« uporabnik nadaljuje na naslednji korak.

KORAK 1b – IZBIRA SEDEŽEV IZ NAČRTA DVORANE


Sedeže uporabnik lahko izbere s pomočjo interaktivne sheme dvorane. To stori s klikom na zavihek »Načrt dvorane«. (zgoraj desno)
(POZOR: za izbiro iz načrta dvorane je potrebno imeti računalniku naložen program Java – brezplačno se ga lahko prenese iz: www.java.com).
Za premikanje po načrtu dvorane, uporabnik uporablja okno »Navigacija«, ki se nahaja v sklopu načrta dvorane. Navodila za premikanje po načrtu dvorane so opisana tudi nad shemo dvorane. S klikom na željen sedež, se odpre dodatno okno v katerem uporabnik izbere ceno. Po potrditvi cene so vstopnice rezervirane, s klikom na gumb »Dodaj v košarico« pa uporabnik nadaljuje na naslednji korak.

Če uporabljate Google Chrome Version 42 ali višjo različico, vas prosimo da sledite spodnjim navodilom, da bo sedežni red deloval.
1. V vašo vnosno vrstico (URL polje) vnesite: chrome://flags/#enable-npapi
2. Kliknite Omogoči(Enable) povezavo da omogočite NPAPI konfiguracijske nastavitve
3. Kliknite Ponovno naloži (Relaunch) gumb kateri se bo pojavil na dnu konfiguracijske strani.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KORAK 2
REGISTRACIJA




Za registracijo uporabnik potrebuje elektronski naslov ali Facebook profil. V primeru, da je že registriran na naši spletni strani izbere gumb »Obstoječi uporabnik« in vpiše geslo*. S klikom na gumb »Potrdite« uporabnik nadaljuje na naslednji korak.
* V primeru, pozabljenega gesla uporabnik klikne na link »Ste pozabili geslo«. Z vpisom e-mail naslova s katerim je uporabnik registriran bo prejel e-mail z nadaljnjimi navodili, kako spremeniti geslo.

Stran omogoča tudi prijavo preko Facebooka. Pri prijavi preko Facebooka, uporabnik lahko izbere možnost, da si spletna stran zapomni podatke o prijavi. Če je izbrana ta možnost je potrebno uporabljati varen računalnik. Eventim.si ne odgovarja za kakršnekoli zlorabe osebnih podatkov, nastale zaradi napake stranke.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KORAK 3
DOSTAVA VSTOPNIC



Prosimo izberite želeni tip dostave vaših vstopnic.

V tem koraku uporabnik izbere željeno vrsto dostave vstopnic. Dostavne metode se razlikujejo od dogodka do dogodka, glede na želje organizatorja in števila dni do dogodka. V primeru, da je na voljo več načinov dostave, so v tem delu nanizane vse, ki so na voljo za izbran dogodek. Uporabnik lahko izbere le eno vrsto dostave vstopnic.

»Dostava po pošti« slovenskim kupcem omogoča dostavo z priporočeno ali hitro pošto. Če uporabnik želi, da se vstopnice pošljejo v tujino, zgoraj izbere »Napačna država? Spremenite državo tu«, kjer lahko izbere dostavo v drugo državo. Kupci vstopnic iz tujih držav prejmejo vstopnice dostavno službo DHL. Uporabnik mora ob prvem nakupu vnesti naslov, ob vsakem naslednjem nakupu pa bodo naslovni podatki za dostavo že shranjeni. Naslovne podatke je mogoče spremeniti v uporabniškem računu uporabnika.

»Osebni prevzem vstopnic« uporabniku ponudi možnost, da vstopnice prevzame osebno. Prevzem vstopnic je mogoč v eventimovih lastnih prodajnih mestih, poslovalnicah BigBang-a ali na večerni blagajni pred prireditvijo. Potrebno je izpolniti informacije o tem kdo bo prevzel vstopnice in izbereti lokacijo prevzema.

»Print@home« uporabniku nudi možnost, da si vstopnice natisne doma. V kolikor uporabnik izbere možnost print@home, se v uporabniškem računu uporabnika generira .pdf vstopnica. Generirano .pdf vstopnico, je mogoče natisniti od nakupa, pa vse do pričetka dogodka, za katerega so bile vstopnice kupljene. Dodatna navodila glede uporabe in tiskanja vstopnic »print@home« so v rubriki dostava/metoda prevzema.

"Mobilna vstopnica eventim.si" je nova dostavna metoda, ki bo na voljo za izbrane dogodke. Kupec med postopkom nakupa izbere dostavno metodo »mobilna vstopnica« in obvezno vnese številko mobilnega telefona in druge osebne podatke.
Na telefon prejme sms sporočilo s povezavo do digitalne vstopnice(povezava do vstopnica bo poslana v roku cca 1 ure). Za dostop do mobilne vstopnice mora imeti naprava kupca vključen podatkovni prenos podatkov. V uporabniškem računu na spletni strani www.eventim.si kupec pod rubriko »vaši nedavni nakupi« dostopa do predogleda naročila, kjer lahko vstopnico tudi vnovično pošlje na svojo ali celo drugo telefonsko številko.
Ob vstopu na prizorišče mobilne vstopnice ni potrebno menjati za natisnjeno vstopnico. V primeru, da je kupec v enem naročilu kupil več vstopnic za isti dogodek, morajo gostje na prizorišče vstopiti skupaj, saj so v eni mobilni vstopnici zajete vse vstopnice.
Pozor!
- Mobilne vstopnice hranite, kot da je gotovina!
- Barkoda je unikatna in je veljavna le ob prvem preverjanju, vsako nadaljnje kopiranje in vsak nadaljnji prehod ni mogoč.
- Ob izgubi zamenjava ni mogoča.
- Zavarujte vašo vstopnico pred nepooblaščenim dostopom. Eventim SI ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne težave, ki bi nastale zaradi posredovanja, posredovanja informacij in kopiranja. Organizator si pridržuje pravico, da v primeru zlorabe ne dovoli vstopa imetnikom vstopnic z identično barkodo.
Spletna stran omogoča, da kupec tudi na tej točki zamenja uporabniški račun. Za vpis v drug uporabniški račun mora obiskovalec klikniti na »Vpis drugega uporabnika« desno zgoraj.


Za potrditev izbire dostave, mora uporabnik izbrati gumb »Potrdite«. S tem se uporabnik premakne na KORAK 4.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KORAK 4
INFORMACIJE O PLAČILU & PRAVICE PRI ODPOVEDI



V glavnem okencu so uporabniku vidne plačilne metode. Načini plačila vstopnic se od dogodka do dogodka razlikujejo, glede na zahteve organizatorjev, števila dni do dogodka in glede na izbrano dostavno metodo. Spletna stran Eventim.si omogoča plačilo z kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Diners), Moneto, plačilom s položnico. Izmed nanizanih plačilnih metod uporabnik izbere željeno. V kolikor uporabnik izbere kreditno kartico, mora podatke o kreditni kartici vpisati v zato namenjena polja. Podatki o kreditnih karticah se na spletni strani ne hranijo, zato jih je potrebno vpisati ob vsakem nakupu.

Z »Voucherjem – Eventimovim darilnim bonom« je prav tako možen nakup vstopnic preko spleta. Desno od izbire plačilne metode se nahaja gumb »Uporabite darilni bon«. S klikom na ta gumb, se uporabniku pojavi polje za vpis kode, katera se nahaja na darilnem bonu. V kolikor želi kupec uporabiti več darilnih bonov, ob polju za vpis kode darilnega bona klikne na gumb »Dodajte« in dobi dodatno polje za vpis kode drugega darilnega bona.
Spletna stran omogoča, da kupec tudi na tej točki določi drugo dostavno metodo. To naredi tako, da klikne na »Zamenjajte dostavo« desno zgoraj. Prav tako se lahko med izbiro plačilne metode zamenja uporabniški račun. Za vpis v drug uporabniški račun mora obiskovalec klikniti na »Vpis drugega uporabnika« desno zgoraj nad menjavo dostave.
Na tej točki lahko uporabnik izbere ali pa zavrne dodatno storitev »Eventim.si nakup brez skrbi«*. V kolikor uporabnik ne izbere niti ne zavrne storitve »Eventim.si nakup brez skrbi« se mu ob potrditvi plačilne metode s klikom na gumb »Potrdite« pojavi dodatno okno, ki ga obvesti o izbiri dodatne storitve.

Za potrditev izbrane metode plačila in za zaključek nakupa, mora uporabnik klikniti na gumb »Potrdite«, ki se nahaja na dnu strani izbrane plačilne metode.

V celotnem postopku nakupa, se na dnu spletne strani nahaja povzetek naročila, vključno z dostavnimi pristojbinami, osebnimi podatki, dostavnim naslovom, način dostave in izbrano plačilno metodo.

STORITEV EVENTIM.SI NAKUP BREZ SKRBI

Kaj je »Eventim.si nakup brez skrbi«?
Trenutna pristojbina za uveljavljanje »Eventim.si nakup brez skrbi« je 5% cene vstopnice. Eventim.si vsem privatnim strankam (do 6 vstopnic na kupca) zagotovi pravico do odstopa od nakupa pod naslednjimi pogoji:
Odstop do 2 uri pred dogodkom – 100% povračilo kupnine
Med nakupovanjem vstopnic preko spleta, kupcem spletna stran ponudi možnost sklenitve »Eventim.si nakup brez skrbi«. V kolikor kupec potrdi nakup te storitve, se ta pojavi v nakupovalni košarici in znaša 5% vrednosti vstopnice. »Eventim.si nakup brez skrbi« je mogoče izbrati le za celotno vrednost košarice in ne za vsako vstopnico posebej.
»Eventim.si nakup brez skrbi« je mogoče izbrati izključno tekom samega nakupa. Te opcije žal ni mogoče izbrati naknadno.
Kaj storiti v primeru odstopa od pogodbe/uveljavljanje »Eventim.si nakupa brez skrbi«?
Stranka, ki izpolnjuje pogoje za povračilo, mora zahtevati svojo pravico do odstopa od pogodbe v pisni obliki:
- 2 uri pred začetkom izbranega dogodka mora poslati e-mail z odpovedjo na: odpoved@eventim.si;
- Originalne vstopnice in dokazila mora poslati na Eventim SI, Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KORAK 5

Na koncu nakupovalnega postopka je stranka preusmerjena v svoj uporabniški račun, kjer si lahko z klikom na gumb »Ogled podrobnosti naročila« še enkrat ogleda naročilo, ki ga je opravila. V nekaj minutah bo kupec na e-mail naslov katerega je navedel ob registraciji, prejel potrditveni e-mail, skupaj s podrobnostmi naročila.

Če potrebujete pomoč nas lahko kontaktirate na: info@eventim.si

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. DEL: UPORABNIŠKI RAČUN



1. VPIS



Uporabnik spletne strani se v svoj uporabniški račun vpiše s klikom na gumb z napisom "Uporabniški račun"z sliko v obliki človeka (desno zgoraj) ob gumbu EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku. Ob kliku na ta gumb, se uporabniku spusti obrazec za vpis v uporabniški račun. Novi uporabniki imajo v tem načinu možnost, da ustvarijo nov uporabniški račun ali pa se vpišejo v obstoječega. V uporabniški račun se je mogoče vpisati tudi med postopkom nakupa. Okno za registracijo oz. vpis v uporabniški račun se pojavi takrat ko uporabnik izbere količino vstopnic.

Vpis novega uporabnika: Uporabnik spletne strani izbere »Želim ustvariti nov uporabniški račun« in v polje spodaj vpiše e-mail naslov s katerim se želi registrirati na spletno stran. Vnos e-maila potrdi z klikom na gumb »Potrdite«. Takoj po potrditvi je uporabnik že prijavljen na spletni strani s svojim uporabniškim računom, na e-mail pa prejme sporočilo v katerem prejme generirano geslo za vpis.
Vpis obstoječega uporabnika: Uporabnik označi možnost »Že imam uporabniški račun« in v okno spodaj vpiše e-mail s katerim je ustvaril uporabniški račun. V okno pod e-mailom vnese geslo za vpis v uporabniški račun. Za potrditev in vpis mora uporabnik potrditi vnos z gumbom »Potrdite«.

Vpis z Facebookom: Z klikom na gumb »Vpišite se z vašim Facebook profilom« je uporabnik preusmerjen na spletno stran www.facebook.com. Na tej strani se odpre okno, katero od uporabnika zahteva da potrdi povezavo med spletno stranjo Eventim.si in Facebook.com. Takoj po potrditvi je uporabnik že prijavljen na spletni strani s svojim uporabniškim računom. Za vsak naslednji vpis v uporabniški račun ni potrebno potrjevati dovoljenja za dostop preko Facebook profila, saj sta spletni strani že povezani.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. PREGLED UPORABNIŠKEGA RAČUNA

Ko je uporabnik vpisan na spletni strani, še enkrat klikne gumb z napisom "Uporabniški račun" z ikono v obliki človeka (desno zgoraj) ob gumbu EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku. Odpre se mu seznam vseh nedavnih nakupov, ki jih je opravil na spletni strani od registracije. Na desni strani pa ima meni z možnostmi ki jih ponuja uporabniški račun.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. VAŠI NEDAVNI NAKUPI


Vsako naročilo si lahko uporabnik spletne strani ogleda še enkrat. Podrobnosti naročila si lahko ogleda s klikom na gumb v obliki očesa, pri vsakem nakupu posebej. V kolikor izbere podrobnosti naročila, lahko vidi katere in koliko vstopnice je naročil, kakšna je bila cena vstopnic, dostave in storitve »Eventim.si nakup brez skrbi« v kolikor je bila izbrana.

V kolikor je uporabnik kupil vstopnice in izbral dostavo print@home, si lahko vstopnice natisne z klikom na gumb v obliki tiskalnika. Ta gumb se nahaja samo pri nakupih z izbrano dostavo print@home. Po kliku na gumb se uporabniku generira .pdf vstopnica, katero lahko shrani na računalnik ali pa natisne.

Zadnji gumb v obliki policista »Prijavite ukradene vstopnice«, je aktiven samo pri vstopnicah, katere so bile kupljene z dostavo print@home. Uporabnik lahko z klikom na ta gumb prijavi odtujene vstopnice.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. VAŠI NASLOVI
S klikom na gumb »Vaši naslovi« lahko pregleda seznam naslovov na katere so mu bile vstopnice že poslane. Vsakega izmed naslovnih podatkov lahko uredi ali izbriše.

Da uporabnik uredi svoje naslovne podatke mora izbrati gumb »Uredite« pri posameznem naslovu. S klikom na gumb, se mu odpre stran z obstoječimi podatki, katere lahko spremeni ali pa doda. Za potrditev vnosa podatkov mora uporabnik klikniti na gumb »Shrani« na dnu strani.
S klikom na gumb »Briši« uporabnik izbriše naslovne podatke.
S klikom na gumb »Dodajte nov naslov« uporabnik lahko doda nove naslovne podatke. Naslovov za dostavo vstopnic ima lahko vsak uporabnik več.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. SPREMENITE GESLO
V tem zavihku lahko vsak uporabnik spremeni obstoječe geslo za vpis v uporabniški račun. To stori tako, da v polje »Staro geslo« vpiše obstoječe geslo. Željeno novo geslo mora nato uporabnik pisati v oba okenca za vnos »Novo geslo«, ki sta takoj pod poljem »Staro geslo«.
Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti novo geslo.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. SPREMENITE E-MAIL NASLOV
V zavihku »Spremenite e-mail« lahko uporabnik zamenja e-mail naslov s katerim se je registriral. V polje pod napisom »Spremenite svoj email naslov« uporabnik vpiše nov e-mail naslov in potrdi z klikom na gumb »Spremenite email« .
Opozorilo: Uporabnik mora pri naslednjem vpisu v uporabniški račun uporabiti nov e-mail naslov.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. NAROČANJE NA NOVIČKE IN OBVESTILA

Zavihek »Naročanje na novičke in obvestila« registriranim uporabnikom omogoča pregled naročnin na elektronske novičke. V tem delu se lahko uporabnik odjavi od določenih novičk z klikom na rdeči gumb »Odjava«. V kolikor se uporabnik želi prijaviti na določene novičke, to stori z klikom na gumb »Dodaj prijavo« spodaj. Prikaže se mu seznam vseh novičk, ki so na voljo. Na seznamu obkljuka novičke katere želi prejemati in to potrdi z gumbom »Posodobi«.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. ODJAVA IZ UPORABNIŠKEGA RAČUNA
Ko registrirani uporabnik zaključi z nakupom ali urejanjem na spletni strani, se mora odjaviti iz svojega uporabniškega računa. To stori z klikom na gumb »Izpis« zgoraj desno med gumbom za vpis v uporabniški račun in gumbom EN, ki omogoča ogled spletne strani v angleškem jeziku.

Informacije o dogodku

Ta internetna prodaja je del eventim-network.