icon-cross

Vaša košarica je prazna

Vaša košarica

Pogosto zastavljena vprašanja

Plačila in dostavne metode

Odpri/Zapri oddelek
Želim plačati s kreditno kartico - kje najdem CVC kodo za kontrolo na moji kartici ? Kaj je kontrolna koda CVC/CW koda?
CW ali CVC sta kodi za verificiranje oz. kontrolo kreditne kartice. Uporabniki kartic VISA imajo CW in uporabniki MASTERCARD CVC kodo. Koda je dodatna varnostna koda, ki jo zahteva Österreich Ticket kadar opravljate nakup vstopnic preko spleta, oziroma klicnega centra. Priporočamo, da imate kodo pripravljeno, kadar naročate vstopnice.

Kodo najdete na zadnji strani kreditne kartice. Je majhna tri mestna številka na koncu kode v polju podpisa.
Kako bom prevzel vstopnice?
Izbirate lahko med različnimi načini dostave. Način dostave je odvisen od datuma naročila in kraja prireditve, ter zahtev organizatorja. Glede na te kriterije lahko izbirate med:

1.Pošta SI (7 dni) Cena:3,50 EUR
2.Hitra pošta SI (2 delovna dneva) Cena: 14,00 EUR
4.Print@home : 0,00 EUR
5.Osebni dvig (uro pred pričetkom prireditve) Cena: 1,50 EUR
6.DHL (CENIK )
7.Mobilna vstopnica : 0,00 EUR

Osebni dvig je možen, ko ima Eventim večerno blagajno na sami prireditvi. Ta možnost je vedno na voljo za vse prireditve v Stožicah, Hali Tivoli, Križankah, Kino Šiški in drugje, kjer je dogovorjena prodaja na dan prireditve preko Eventimove večerne blagajne.

Pogoj za print@home je predhodna odobritev organizatorja in raba čitalcev barkod na sami prireditvi.
Kako lahko plačam vstopnice?
Izbira načina plačila je odvisna od datuma naročila in kraja prireditve. Izbirate lahko med naslednjimi plačili:

1. KREDITNA KARTICA ( VISA in Euro/Mastercard, Diners)

2. PREDPLAČILO- PLAČILO PO POLOŽNICI
Plačilna metoda se izklopi 10 dni pred pričetkom prireditve.
Vsi podatki o plačilu vam bodo posredovani na vaš spletni naslov, po zaključku uspešnega nakupa. Vstopnice prejmete po tem, ko jih plačate s položnico, se pravi po uspešnem plačilu kupnine na naš TRR. POMEMBNO: Vstopnice so rezervirane omejeno količino časa (3 delovne dni). Neplačane vstopnice se avtomatično sprostijo nazaj v prodajo.

3. MONETA (Mobilno plačilo)
Kako natisnem print@home vstopnice?
Po opravljenem nakupu, si vstopnico natisnete doma sami. Natisnjena vstopnica velja, kot navadna vstopnica in omogoča enkraten vstop na dogodek za vsako posamično vstopnico. Vstopnico si natisnete na spletni strani (www.eventim.si), v vašem uporabniškem računu v rubriki vaši nedavni nakupi. Po vpisu v vaš uporabniški račun, boste videli celotno zgodovino vaših nakupov na spletni strani www.eventim.si. Print@home vstopnice imajo na desni strani gumb NATISNI. S klikom na ta gumb boste generirali .pdf vstopnice, katere lahko shranite na računalnik za kasnejše tiskanje ali pa jih natisnete takoj. Več informacij in slikovni vodič je na voljo tukaj.

Registracija

Odpri/Zapri oddelek
Kako zamenjati moj spletni naslov?
Če želite spremeniti vaš spletni naslov, se prijavite na naši spletni strani na "moj račun". Tukaj lahko spremenite vaš spletni naslov s klikom na gumb " spremenite e-mail".
Zakaj moram vpisati dodatni naslov?
Dodatnega naslova vam ni potrebno vpisovati. Imate pa na voljo do pet različnih naslovov, ki jih lahko shranite. Naslovi so lahko drugačni od vašega domačega naslova npr. če želite vstopnice poslati za darilo, če želite vstopnice prejeti na vašo delovno mesto,...

Shranite lahko do pet različnih naslovov z imeni ( doma, služba,...) in se pri nakupu odločite kateri naslov boste uporabili.
Pozabil sem geslo- kaj naj naredim?
Če ste pozabili geslo izberite "prijava" na naši osnovni spletni strani in spodaj ob polju za vpis gesla kliknete povezavo "ste pozabili geslo?". Prejeli boste obvestilo z navodili o ponastavitvi vašega gesla na spletni naslov, ki ste ga navedli ob ustvarjanju vašega računa.
Zaradi varnosti Eventim.si ne pošilja gesla po spletni pošti, posredovali vam bomo kodo (link) s katerim lahko spremenite vaše geslo.


Eventim.si-nakup brez skrbi

Odpri/Zapri oddelek
Kaj je Eventim.si-nakup brez skrbi ?
Predprodaja vstopnic se običajno prične nekaj mesecev pred začetkom same prireditve. Vstopnice običajno niso poceni in verjetno se tudi vi kdaj vprašate »Kaj če se mi kaj zgodi ali če zbolim?« Eventim.si-nakup brez skrbi vam omogoča brezskrbno čakanje na vaš dogodek. V primeru, da se vam kaj zgodi se boste izognili finančnim težavam zaradi nakupa vstopnic.
Eventim.si zagotavlja vsem strankam pri nakupu na spletni strani, pri doplačilu 5% zneska nakupa vstopnic, posebno pravico do vračila kupnine za vstopnice. To pravico je mogoče uveljavljati od nakupa vstopnic do samega začetka prireditve pod naslednjimi pogoji: glej Splošni pogoji Eventim.si-nakup brez skrbi.
Kako naročim in doplačam Eventim.si- nakup brez skrbi ?
Tekom samega nakupa, ko že izberete želene vstopnice, bo v košarici nakupa vidna dodatna storitev Eventim.si-nakup brez skrbi. Odkljukajte škatlico zraven pritrditve, ter kliknite »dodaj« in počakajte trenutek na posodobitev. V kalkulaciji bo vidna nova postavka »eventim.si-nakup brez skrbi« in znesek, ki predstavlja 5% od zneska izbranih vstopnic.
Eventim.si – nakup brez skrbi lahko izberete samo ob nakupu vstopnic. Kasneje ali dodatno storitev ni omogočena.
Kaj moram storiti, če se mi dejansko kaj zgodi ?
V primeru, da se vam kaj zgodi ( in ste vplačali Eventim.si- nakup brez skrbi), v skladu s splošnimi pogoji, nas takoj obvestite po telefonu na +386/1/420 5000. Ali preko spletne pošte na odpoved@eventim.si, najkasneje do 2 uri pred koncertom in nam naknadno pošljite naslednje dokumente:
- Dopis z vašim TRR-jem
- Original vstopnice s kuponi
- Zdravniško potrdilo ali potrdilo v skladu s splošnimi pogoji

Po prejetju in preverjanju dokumentov, vam bomo znesek vrednosti vstopnic nakazali na TRR. Prosimo vas, da upoštevate daljši čas obdelave v primeru nepopolnih podatkov.
Vso dokumentacijo pošljite na naslov:
Eventim SI d.o.o.
»odpoved«
Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana

V vaše dobro vam priporočamo, da dokumente pošljite po priporočeni pošti.
Izbranega dogodka se ne morem udeležiti. Ali lahko vrnem vstopnice?
Eventim SI, d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za že kupljene vstopnice.

V primeru, da se vam kaj zgodi (in ste vstopnice naročili preko spleta ter vplačali storitev Eventim.si- nakup brez skrbi) v skladu s splošnimi pogoji nas takoj obvestite po telefonu na +386/1/420 5000 ali preko spletne pošte na odpoved@eventim.si, najkasneje do 2 uri pred koncertom in nam naknadno pošljite naslednje dokumente:

- Dopis z vašim TRR-jem
- Original vstopnice s kuponi
- Zdravniško potrdilo ali potrdilo v skladu s splošnimi pogoji

Po prejetju in preverjanju dokumentov vam bomo znesek vstopnic nakazali na TRR. Prosimo vas, da upoštevate daljši čas obdelave v primeru nepopolnih podatkov.

Vso dokumentacijo pošljite na naslov:
Eventim SI d.o.o.
»odpoved«
Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana

V vaše dobro vam priporočamo, da dokumente pošljite po priporočeni pošti.

ŠRC Stožice - dostop in parkiranje

Odpri/Zapri oddelek
ŠRC Stožice - dostop in parkiranje
V STOŽICAH PARKIRANJE ZAENKRAT ŠE NI UREJENO. GARAŽE SO V LASTI ENERGOPLANA.

Za več info kliknite tukaj.

Vprašanja po uspešno opravljenem nakupu

Odpri/Zapri oddelek
Pred časom sem pri vas naročil vstopnice vendar jih do danes še nisem prejel. Kje so moje vstopnice?
Eventim.si, d.o.o. je družba za proizvodnjo in prodajo elektronskih vstopnic in ni odgovorna za dostavo.

Razlogi, da vstopnic še niste prejeli, so lahko v neporavnanih obveznosti, premalo/preveč nakazanemu znesku pri plačilu vstopnic, izbiri dostavne metode (priporočena pošta, osebni dvig na blagajni …).

V primeru dodatnih vprašanj pošljite e-mail na info@eventim.si.

Vstopnice sem naročil preko interneta, vendar nisem dobil potrditvenega sporočila. Je bilo moje naročilo zavedeno?
Razlog, da niste prejeli potrditvenega sporočila je lahko v napačno vnesenem e-naslovu ali zaradi tehničnih težav.

V tem primeru nas kontaktirajete na info@eventim.si

Prosimo navedite vaše polno ime, datum naročila in ime dogodka, za katerega ste želeli kupiti vstopnice. Navedite tudi kontaktno številko oz. e-naslov na katerem ste dosegljivi, da vas lahko obvestimo ali smo vaše naročilo prejeli ali ne.

Dogodek je odpovedan / prestavljen

Odpri/Zapri oddelek
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil odpovedan. Kaj naj storim?
Eventim SI, d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

V primeru odpovedi prireditve, lahko vstopnice vrnete v roku dveh mesecev po preteku načrtovanega datuma prireditve, pod pogojem, da se strinjate s splošnimi pogoji organizatorja in lokacije prireditve, na isti način, kot ste jih prejeli (ali jih vrnete na prodajno mesto, kjer ste jih kupili, v primeru naročila po telefonu ali spleta jih s priporočeno pošto in vašimi podatki (ime, priimek, naslov, številka vašega TRR-ja, kamor vam povrnemo denar) pošljete na Eventim SI, d.o.o., Celovška 25, 1000 Ljubljana).

Na prodajno mesto lahko vstopnice vrnete šele naslednji ponedeljek, po datumu preklica prireditve. Lastniki mobilnih vstopnic ali print@home-tickets vstopnic, bodo prejeli povrnjen znesek, brez dodatnih zahtev, na isti način, kot so plačali vstopnice. S tem vstopnice postanejo neveljavne.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.
Kupil sem vstopnice za dogodek, ki je bil prestavljen na drug termin/lokacijo. Kaj naj storim?
Eventim SI, d.o.o. je le posrednik pri prodaji vstopnic in ni odgovoren za povračilo denarja za kupljene vstopnice, se bo pa po svojih najboljših močeh potrudil, da bo to storil organizator.

V primeru, da je prireditev prestavljena na drug termin/lokacijo in vam ta ne ustreza, lahko vstopnice vrnete v roku dveh mesecev po preteku načrtovanega datuma prireditve, pod pogojem, da se strinjate s splošnimi pogoji organizatorja in lokacije prireditve, na isti način, kot ste jih prejeli (ali jih vrnete na prodajno mesto, kjer ste jih kupili, v primeru naročila po telefonu ali spleta jih s priporočeno pošto in vašimi podatki (ime, priimek, naslov, številka vašega TRR-ja, kamor vam povrnemo denar) pošljete na Eventim SI, d.o.o., Celovška 25, 1000 Ljubljana).

Na prodajno mesto lahko vstopnice vrnete šele naslednji ponedeljek po datumu preklica prireditve. Lastniki mobilnih vstopnic ali print@home-tickets vstopnic, bodo prejeli povrnjen znesek, brez dodatnih zahtev, na isti način, kot so plačali vstopnice. S tem vstopnice postanejo neveljavne.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.
Dogodek je bil odpovedan ali prestavljen na drugo lokacijo/termin. Zakaj o tem nisem bil obveščen?
Eventim SI, d.o.o. ni dolžen obvestiti svojih strank o morebitnih spremembah posameznih dogodkov, vendar se po svojih najboljših močeh trudi, da to stori.

Minimalne ali upravičene spremembe v zasedbi ali izvedbi programa so pridržana pravica. V primeru odpovedi, spremembe datuma prireditve ali spremembe v zasedbi ali programu, dodatni stroški, ki jih utegnete imeti (npr. stroški potovanja, hotel, stroški prodajnega mesta, stroški dostave), ne bodo povrnjeni.

Izgubljene / ukradene vstopnice

Odpri/Zapri oddelek
Moje vstopnice so bile izgubljene ali ukradene. Mi lahko pomagate?
Vstopnica je vrednostni papir, za katerega ni nadomestila v primeru izgube ali tatvine.

STROŠEK OBDELAVE NAKUPA

Odpri/Zapri oddelek
Kaj vključuje strošek obdelave nakupa?
Strošek obdelave nakupa, ki znaša 1,5 eur, predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo dodatne administrativne in materialne stroške, stroške bančnih transakciji ter druge stroške. Strošek obdelave nakupa je vezan na posamezen nakup in ne na število kupljenih vstopnic.
*V enem naročilu je možno opraviti nakup največ 9 vstopnic. Število je odvisno od pogojev organizatorja.
Zakaj ste se odločili za uvedbo stroška?
Uvedba stroška je bila nujna, saj želimo kupcem zagotavljati pestro ponudbo koncertov in drugih dogodkov, jim nuditi visoko raven storitve in omogočiti varen, hiter ter enostaven nakup vstopnic preko spleta in v vseh naših več kot 1500 prodajnih mestih.
Ključni razlogi za uvedbo stroška obdelave nakupa so uvedba davčnih blagajn, stroški bančnih transakcij ter stroški, vezani na preverjanje mobilnih in doma natisnjenih vstopnic na samem dogodku.
Strošek uvajamo transparentno, saj želimo še naprej korektno sodelovati z našimi poslovnimi partnerji, predvsem pa biti še naprej dober ponudnik zvestim kupcem.
Ali se tudi v tujini poslužujejo podobne prakse – plačila stroška obdelave?
V tujini je zaračunavanje dodatnih stroškov že uveljavljena praksa. Strošek obdelave nakupa vstopnic se od države do države razlikuje, saj je njena višina odvisna od večih dejavnikov. Vsako podjetje se mora prilagoditi zahtevnostim trga, kot so kupna moč potrošnikov, zakonske obveznosti ipd. Ta strošek nam bo tudi omogočal, da bodo slovenski kupci še naprej imeli možnost nakupa vstopnic za različne dogodke v tujini, ke rsmo edini ponudnik mednarodnega sistema izdajanja vstopnic. S to storitvijo se naši kupci izognejo plačilu poštnine, strošku bančne transakcije za mednarodno plačilo in dodatnim stroškom nakupa vstopnic prek spleta, ki so v tujini praviloma višji.
Zakaj je višina stroška enaka za vstopnice natisnjene doma in vstopnice kupljene na vašem prodajnem mestu?
Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek. Glede na rast prodaje vstopnic preko spleta je potrebno zagotoviti večje število delavcev, ki preverjajo vstopnice na vhodu vsakega dogodka, in ki se v primeru raznih težav in v izogib nevšečnostim trudijo rešiti težave na samem kraju dogodka. Stroške pa imajo tudi naši poslovni partnerji, prodajna mesta, na katerih so dostopne naše vstopnice. V vsakem primeru bomo naredili vse, da bomo našim kupcem nudili najvišjo raven storitev.
Kje lahko uporabniki vaših storitev lahko kupijo vstopnice brez plačevanja stroška?
Strošek obdelave nakupa se plača na vseh Eventimovih distribucijskih kanalih vstopnic.
Ali lahko slovenski kupci kupijo vstopnico na eni izmed ostalih podjetij Eventima, ki ni uvedlo stroška?
Za dogodek, ki ga damo v prodajo preko Eventim sistema v Sloveniji, je možen nakup tudi v drugih državah, kjer deluje Eventim. Tako preko spleta, kot tudi na prodajnih mestih. Vsekakor lahko kupci kupijo karte tudi v tujini, kjer pa jim obračunajo stroške dostave vstopnice in morebitne druge stroške, ki veljajo v dotični državi.
Ali dejansko ni uvedba stroška ustvarjanje dobička na račun uporabnika?
Uvedba stroška je bil neizogiben ukrep, saj želimo ohraniti bogato ponudbo in visoko kakovost storitev, ki vključuje širok spekter dogodkov in možnost nakupa vstopnice preko spleta ali v široki mreži prodajnih mest. Prav tako se soočamo z varnostnimi izzivi na področju spletnih denarnih transakcij, ki zahtevajo dodatna vlaganja, da bi vam, našim kupcem, omogočili najvišjo stopnjo varovanja in tajnosti vaših osebnih podatkov.
Zakaj niste za strošek obdelave nakupa zagotovili potrebna sredstva s povečanjem provizije organiaztorjem dogodkov, ampak ste strošek zaračunali samo kupcem?
Organizatorji dogodkov so prav tako podvrženi različnim zahtevam trga, saj morajo delovati v skladu s številnimi zakonskimi predpisi, kar vključuje plačilo številnih stroškov, carini in dajatev. Vsekakor vedno poskušamo uskladiti zahteve organiaztorjev in potrebe kupcev.

Informacije o dogodku

Ta internetna prodaja je del eventim-network.